شهردار قم:

تزريق ۴۰۰ ميليارد تومان اعتبار به پروژه مترو

۳۳۰ ميليارد تومان پول اوراق مشاركت تحويل شهرداري قم شده و دولت هم ۷۰ ميليارد تومان به اين طرح كمك كرده و اكنون ۴۰۰ ميليارد تومان اعتبار براي ادامه پروژه مترو در اختيار شهرداري قم قرار گرفته است.
کد خبر: ۶۱۶۲۵
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۰۵:۴۴ 14 July 2015
به گزارش تابناک قم، مرتضي سقاييان نژاد در حاشيه بازديد سرپرست استانداري قم از روند اجراي طرح‌هاي عمران شهري با اشاره به اينكه اجراي ۱۲ پروژه عمراني در سال جاري در اولويت برنامه‌هاي شهرداري قرار گرفته است بيان كرد: براي اجراي سه طرح بلوار زائر، پل ۹ دي و پل ميثم به ۸۰ ميليارد تومان اعتبار نياز است.

وي با اشاره به اينكه در خصوص اجراي پل ميثم تعاملاتي با راه‌آهن صورت گرفته است بيان كرد: اميدواريم كه اين پروژه امسال به مرحله بهره‌برداري برسد.

شهردار قم با اشاره به اينكه شهرداري از بعد فني مشكلي نداشت و مشكل شهرداري در خصوص اعتبارات است گفت: اميدواريم كه با حمايت و پشتيباني استانداري بتوانيم در رفع موانع مالي پيش روي فعاليت شهرداري اقدام كرده و در مسير عمران و توسعه قم گام‌هاي بلندتري برداريم.

وي با اشاره به مشكلات اعتباري شهرداري قم گفت: در سال گذشته دولت در خصوص بلوار زائر تنها ۳ ميليارد تومان اعتبار ارائه كرده كه براي اجراي اين طرح اعتبارات مالي بيشتري نياز داريم.

سقاييان نژاد با اشاره به اينكه شهرداري قم اكنون با بدهي ۱۵۰۰ ميليارد توماني در بخش تقويت زيرساخت‌ها روبه‌رو است گفت: در تعامل با مجلس و دولت تلاش خواهيم كرد كه اين بدهكاري را با تدبير مناسب برطرف كنيم.

وي تصريح كرد: با وجود همه بدهكاري‌ها بايد توسعه و عمران در شهر قم با جديت دنبال شده و پروژه‌هاي عمراني نيز ادامه خواهد يافت.

شهردار قم اجراي پروژه مترو را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان كرد: ۳۳۰ ميليارد تومان پول اوراق مشاركت تحويل شهرداري قم شده و دولت هم ۷۰ ميليارد تومان به اين طرح كمك كرده و اكنون ۴۰۰ ميليارد تومان اعتبار براي ادامه پروژه مترو در اختيار شهرداري قم قرار گرفته است.

وي گفت: بايد طبق برنامه ريزي صورت گرفته حداقل ۶ كيلومتر از ۱۴ كيلومتر مسير مترو در قم راه اندازي شده تا مردم بتوانند از آن بهره‌برداري كنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۸
شهرداری قم تکلیف منوریل رو روشن نکرده رفته سراغ مترو این پروژه های نیمه کاره چه دردر رو دوا میکنه؟
حسين
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۰
با سلام
چرا آقاي سقاييان نژاد از شهرداري اصفهان استيضاح شدند !!!؟؟؟
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار