سرپرست استانداري قم در بازديد از پروژه‌هاي شهري:

موانع پيشرفت پروژه‌هاي عمراني شهري برطرف مي‌شود

مشكلات تامين اعتبار، معارضات و زمان بر بودن هماهنگي دستگاه‌ها موجب شده است كه پيشرفت پروژه‌هاي عمراني شهرداري به كندي دنبال شده و باید با شناسايي و رفع اين مشكلات شاهد تسريع در اجراي طرح‌هاي عمراني شهر قم باشيم.
کد خبر: ۶۱۶۲۴
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۰۵:۳۷ 14 July 2015
به گزارش تابناک قم، فريدون همتي در دور دوم بازديدهاي خود از پروژه‌هاي عمراني شهرداري، همراه با شهردار و رئيس شوراي اسلامي شهر قم از پروژه روگذر ميثم، مجموعه پل‌هاي جمهوري و ادامه بلوار زائر بازديد كرد.

وي در اين بازديد با بيان اينكه وضعيت اجراي اين پروژه‌ها مطلوب است گفت: اميدواريم كه با همت مديريت شهري شاهد تسريع در روند اجراي اين پروژه‌هاي مهم باشيم.

سرپرست استانداري قم با اشاره به اينكه سه عامل در روند اجراي اين پروژه‌ها تاخير ايجاد كرده است گفت: مشكلات تامين اعتبار، معارضات و زمان بر بودن هماهنگي دستگاه‌ها موجب شده است كه پيشرفت پروژه‌هاي عمراني شهرداري به كندي دنبال شده و اميدواريم كه با شناسايي و رفع اين مشكلات شاهد تسريع در اجراي طرح‌هاي عمراني شهر قم باشيم.

وي در ادامه اجراي پروژه پل ميثم را مورد توجه قرار داد و افزود: طبق وعده پيمانكار قرار است كه اين پروژه آذر ماه به بهره‌برداري برسد و اجراي اين پروژه در تسهيل رفت و آمد نقش بسزايي خواهد داشت.

همتي اجراي پروژه پل‌ ۹ دي را مورد توجه قرار داد و گفت: در خصوص اعتبارات و مباحث مرتبط با معارضات تمهيداتي از سوي استانداري و شهرداري انديشيده شده و اميدواريم كه اين پروژه نيز تا پايان سال به بهره‌برداري برسد.

وي در پايان به احداث بلوار هفت كيلومتري زائر اشاره كرد و با بيان اينكه اين بلوار نقش كليدي در ترافيك بلوار غدير خواهد داشت گفت: با تكميل بلوار زائر تا پرديسان بار ترافيكي اين مسير كاسته مي‌شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار