آمار مسمومان در کلاردشت به ۵۰۰ نفر رسید

مراجعه افراد به مراکز درمانی کلادرشت با علائم تهوع، استفراغ و درد در ناحیه شکمی که از روز یکشنبه ۶ خرداد آغاز شده بود، اکنون به ۵۰۰ نفر رسید. وی با بیان اینکه از ۲۴ ساعت گذشته روند مراجعه رو به کاهش است، افزود: همه بیماران به صورت سرپایی درمان شدند و ۵ نفر از افرادی که از همان ابتدا مراجعه کرده بودند، کمتر از ۲۴ ساعت مرخص شدند.
کد خبر: ۶۱۳۴۴۵
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۳ 30 May 2018

به گزارش تابناک مازندران : فرزاد گوهردهی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: مراجعه افراد به مراکز درمانی کلادرشت با علائم تهوع، استفراغ و درد در ناحیه شکمی که از روز یکشنبه ۶ خرداد آغاز شده بود، اکنون به ۵۰۰ نفر رسید.

وی با بیان اینکه از ۲۴ ساعت گذشته روند مراجعه رو به کاهش است، افزود: همه بیماران به صورت سرپایی درمان شدند و ۵ نفر از افرادی که از همان ابتدا مراجعه کرده بودند، کمتر از ۲۴ ساعت مرخص شدند.

گوهردهی گفت: این بیماری گوارشی یک ویروس به نام نورو ویروس است که برای فرد اختلال گوارشی ایجاد می‌ کند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی مازندران افزود: یکی از راه‌ های انتقال نورو ویروس از راه خوراکی است که با رعایت مسائل بهداشتی مانند شستن دست‌ ها این ویروس قابل انتقال کنترل می‌ شود.

وی گفت: شهروندان علاوه بر رعایت بهداشت فردی از آب جوشیده استفاده کنند و از خوردن غذا‌های حاضری و کنسروی تا اطلاع ثانوی خودداری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار