رئیس شورای شهر قم خبر داد:

فروش اوراق مشارکت پروژه مترو قم

اوراق مشارکت قطار شهری فروخته شده و قسمتی از رقم آن به حساب شهرداری قم واگذار شده است. این اوراق مشارکت به مبلغ ۳۳۰ میلیارد تومان از طریق پذیره‌نویسی و بازار گردانی فروخته شده است.
کد خبر: ۶۰۸۱۶
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۷ 12 July 2015
به گزارش تابناک قم، ولی‌الله بیاتی در جلسه رسمی و علنی شورای شهر قم، با اشاره به به بازدید سرپرست استانداری در هفته گذشته از پروژه های عمرانی قم اظهار داشت: بلوار مرجعیت، بلوار سه سطحه 15 خرداد و مترو قم سه پروژه ای بودند که بازدید شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به برگزاری جلسه‌ای در استانداری با موضوع بررسی مشکلات پروژه تقاطع 15 خرداد افزود: در این جلسه مشکلات بررسی شد و مسائل مربوط به ایجاد همانگی ها برای واگذاری املاک به قرارگاه خاتم بررسی شد.

وی با بیان اینکه پروژه مترو قم در حال حاضر فعال است گفت: اوراق مشارکت قطار شهری فروخته شده و قسمتی از رقم آن به حساب شهرداری قم واگذار شده است.

وی افزود: این اوراق مشارکت به مبلغ ۳۳۰ میلیارد تومان از طریق پذیره‌نویسی و بازار گردانی فروخته شده است.

بیاتی با اشاره به اینکه بلوار مرجعیت در دست احداث است تصریح کرد: مشکل مالی در این پروژه برای پیمانکار وجود ندارد و امیدواریم در مهلت مقرر پروژه تحویل داده شود.

رئیس شورای اسلامی شهر قم خاطر نشان کرد: مشکلاتی در اجرای این پروژه وجود داشت که شهرداری متعهد شد این مشکلات را به سرعت حل کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در زمینه بدهی‌های شهرداری که در محافل مختلف مطرح می‌شود هم در فرایند مشخصی مسئله تهاتر بدهی‌ها با بانک ملی، بانک تجارت و بانک شهر پیگیری می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به افزایش هر روزه بدهی‌ها گفت: از مسیرهای مختلف باید این موضوع پیگیری شود تا حداقل بخشی از این بدهی‌ها پرداخت شود.

به گفته بیاتی، بدهی‌های شهرداری تا آخر خردادماه امسال هزار و ۳۲۸ میلیارد تومان بوده که اصل رقم ۶۶۴ میلیارد تومان است که با سود به این رقم می‌رسد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار