معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد:

تقویت بینش و دانش مهدویت نیازمند مخاطب شناسی اثربخش است

 نشست ستاد هماهنگي فعالیت‌های مهدوي استان به‌منظور تشريح برنامه‌های پيشنهادي و عملياتي نمودن رويكردهاي مؤثر به‌ویژه در اعياد شعبانيه با حضور معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار، مديركل دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري و اعضاي اين ستاد در سالن موحدين استانداري يزد برگزار شد.
کد خبر: ۵۸۷۶۰۶
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۷ 08 April 2018

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد در این جلسه گفت: نقش هدایت‌گری ستاد هماهنگي فعالیت‌های مهدوي اين است كه فعالیت‌های انحرافي و آنچه ارزش‌های اصيل مهدوي را تحت تأثیر قرار می‌دهند، ساماندهي و از نشر هرگونه افراط‌وتفریط جلوگيري كند.
طالبي افزود: تلاش ما بايد بر اين باشد تا بتوانيم در نشر و توسعه فرهنگ مهدويت از رويكردهاي اولویت‌بندی شده، كيفي و جذاب در جايگاه اثربخشي اجتماعي به‌ویژه براي نسل جوان بهره‌مند شويم.
وي با تأکید بر نقش مهم مخاطب شناسي در دنياي متنوع ارتباطات امروزي اظهار داشت: بايد زبان مناسب مخاطبان را شناسايي و با به‌کارگیری ظرفیت‌های غني ديني، آئيني، فرهنگي و هنري كه در اجتماع وجود دارد برنامه‌های مناسبي را ارائه نماییم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد بيان كرد: علاوه بر توجه به فعالیت‌های مردمي نسبت به نشر ارزش‌های مهدوي به‌ویژه در نيمه شعبان، هدف ساير برنامه‌ها نيز بايد رسيدن به خروجي قابل‌پذیرش و ارزيابي باشد و آنچه در اين زمينه محقق می‌شود از اهداف واقعي و ظرفیت‌های تأثیرگذار دور نماند.
طالبی در پايان توجه جدي بر رضايت اجتماعي و مردمي در اجراي برنامه‌های نيمه شعبان را خواستار شد و تأکید كرد: در تمام برنامه‌ریزی‌هایی كه صورت می‌گیرد دقت نظر نسبت به برقراري نظم شهر، مسير تردد شهروندان و مديريت ساير مؤلفه‌هایی كه ايجاد مزاحمت براي همشهريان را به همراه دارد اولويت قرار گيرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار