ضرورت ورود مدیران نواحی آموزش و پروش خوزستان برای رفع مشکلات مدارس محروم

استاندار خوزستان با اشاره به محرومیت برخی مدارس استان خوزستان گفت: مدیران نواحی مختلف آموزش و پروش به‌عنوان متولیان امر آموزش با جدیدت برای رفع مشکلات این مدارس ورود کنند.
کد خبر: ۵۶۷۴۵۷
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۲ 17 February 2018

غلام‌رضا شریعتی عصر امروز در نشست کارگروه تخصصی اجتماعی و فرهنگی خوزستان اظهار کرد: انتظار می‌رود در خوزستان دستگاه‌های اجرایی نیز سیاست‌های دولت و نظام را در حوزه مسائل اجتماعی به بهترین نحو انجام دهند.

به گزارش "تابناک" وی با اشاره به محرومیت برخی مدارس خوزستان گفت: مدیران نواحی مختلف آموزش و پروش به‌عنوان متولیان امر آموزش با جدیدت برای رفع مشکلات این مدارس ورود کنند.

استاندار خوزستان با تأکید بر اهمیت حوزه گردشگری در توسعه شهرها بیان کرد: معاونت امور اجتماعی تا آنجایی که امکان دارد باید شرایط این حوزه را مهیا کند.

وی با اشاره به افتتاح دفاتر تسهیل در برخی مناطق عنوان کرد: پس از بازدیدی که از منطقه منبع آب داشتیم، مدیر وقت اداره کل راه و شهرسازی دستور راه‌اندازی این دفتر را در منطقه منبع آب داد.

شریعتی افزود: که پس از افتتاح دفتر تسهیل در منطقه منبع آب مساله مربوط به نداشتن سند خانه‌های منطقه منبع آب پس از گذشت یک هفته از آن بازدید حل و اکنون در مرحله صدور سند قرار دارد.

وی بیان کرد: خوزستان اولین استانی است که در بحث توسعه دفاتر تسهیل به‌منظور فراهم کردن زمینه‌های رضایت‌مندی مردم ورود کرد.

استاندار خوزستان خطاب به مدیرکل امور اجتماعی استانداری گفت: رابطه حوزه اجتماعی با شهرسازی متوازن دنبال شود تا از این طریق بتوان مناطقی را که متولی ندارند و این عامل سبب عدم رشد و نابسامانی در این مناطق شده است را شرایط توسعه آن را فراهم کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار