هشدار رئیس میراث فرهنگی بویراحمد به مراکز خدماتی و گردشگری

کد خبر: ۵۶۱۹۴۰
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۸ 05 February 2018
نشست همکاری دستگاههای اجرایی در زمینه پیشگری از ایجاد آنفولانزای پرندگان با حضور مسئولان میراث فرهنگی ،صنایع دستی وگردشگری شهرستان بویراحمد با دامپزشکی برگزارشد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان،محمد حسین زاده رئیس میراث فرهنگی شهرستان بویراحمد در این نشست با اشاره به اینکه مجموعه های بین راهی و خدماتی گردشگری در شهرستان بویراحمد باید خدماتی ارائه می هند کاملا بهداشتی باشد اظهار کرد:با توجه به شایعه بیماری‌های اخیر در استان  همه تاسیسات گردشگری در این راستا باید با دستگاهای اجرایی همکاری کنند.
دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر در شهرستان بویراحمد تصریح کرد:به همه مدیران تاسیسات گردشگری شهرستان بویراحمد توصیه  می شودهرگونه دریافت گوشت قرمز و مرغ می بایست از مراکز معتبر وزیر نظر کشتار گاه یاسوج ودامپزشکی انجام گیرد درغیر این صورت تخلف است.
وی از گشت‌ها ی نظارت بر مراکز تفریحی و گردشگری شهرستان بویراحمد خبرداد وگفت: با مکانهایی که خلاف قانون در جهت تهدید بهداشت اقدام نمایند برخورد خواهد شد.
حسین زاده افزود: همه مراکز تفریحی و گردشگری می‌بایست گوشت مورد نیاز خود را با نظارت دامپزشکی وکشتا گاه خرید کنند.
رئیس میراث فرهنگی ،صنایع دستی وگردشگری شهرستان بویراحمد همچنین به این مراکز هشدار داد و تصریح کرد:درصورت عدم رعایت ۳بار اخطار،نسبت به ابطال مجوز آنها اقدام خواهد شدوبه مرجع قضایی معرفی می شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار