درصدد رفع مشکلات بخش خصوصی در کرج هستیم

استاندار البرز با اشاره به اینکه نباید هیچ مشکلی در راه سرمایه‌گذاران ایجاد شود، گفت: درصدد رفع مشکلات بخش خصوصی در کرج هستیم.
کد خبر: ۵۶۰۹۱۴
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳ 03 February 2018

به گزارش تابناک : محمدعلی نجفی در حاشیه افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرستان کرج به مناسبت دهه فجر که صبح شنبه برگزار شد، بابیان اینکه به دنبال ایجاد فرصت برای فعالیت بیش‌ازپیش بخش خصوصی در حوزه‌های مختلف ورزشی، تولیدی، صنعتی و اقتصادی هستیم، اظهار کرد: بدون شک باید تنگناهای موجود در شهرهای کرج برطرف شود.

وی با تأکید بر اینکه درصدد رفع مشکلات بخش خصوصی هستیم، گفت: نباید هیچ مشکلی در راه سرمایه‌گذاران ایجاد کرد، باید شرایطی فراهم شود تا پروژه‌های با سود بالا در اختیار سرمایه‌گذاران قرار گیرد و نباید در این بخش با تنگ‌نظری به امورات نگاه کرد.

استاندار البرز در ادامه بر فعالیت و پویایی بیش‌ازپیش بخش خصوصی در البرز تأکید کرد و یادآور شد: متأسفانه میزان سرانه‌های ورزشی البرز و زیرساخت‌های این حوزه نسبت به عملکرد ورزشکاران و قهرمانان آن رضایت‌بخش نیست.

نجفی گفت: در حالی بسیاری از مسابقات کشوری به میزبانی البرز برگزار می‌شود که این استان به حمایت مسئولان کشوری برای افزایش سرانه و زیرساخت‌های ورزشی نیاز دارد، استان البرز از ظرفیت ویژه ورزش و ورزشکاران برخوردار است.

 

 

منبع : مهر 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار