در مسابقات قهرمانی الیت‌ کیک‌بوکسینگ ایران

فایترهای قزوینی به مصاف حریفان می‌روند

رئیس هیأت ورزش‌های رزمی استان قزوین از برگزاری نوزدهمین دوره مسابقات قهرمانی الیت‌ کیک‌بوکسینگ ایران در شهرستان بویین‌زهرا خبر داد و گفت: در این دوره از مسابقات فایترهای شرکت‌کننده با هم به رقابت می‌پردازند.
کد خبر: ۵۳۷۲۴۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸ 12 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین، افشین هادی‌چگینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین از برگزاری نوزدهمین دوره مسابقات قهرمانی الیت‌ کیک‌بوکسینگ ایران جام گرامیداشت شهیدان الیاس چگینی و حسن جعفری در شهرستان بویین‌زهرا خبر داد و اظهار داشت: در این زمینه طی روز گذشته جلسه هماهنگی برگزاری این دوره از رقابت‌ها با حضور علی رحمانی فرماندار این شهرستان، محمدرضا عباسی رئیس هیأت رزمی و جمعی از مسؤولان شهرستان بویین‌زهرا برگزار شد.

وی ادامه داد: در این دوره از مسابقات فایترهای شرکت‌کننده، در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در اوزان مختلف به مدت دو روز(پنج‌شنبه و جمعه) 23 و24 آذر ماه سال جاری در سالن تختی شهرستان بویین‌زهرا با هم به رقابت می‌پردازند.

رئیس هیأت ورزش‌های رزمی استان قزوین اضافه کرد: مدال‌های قهرمانی این مسابقات با آرم فدراسیون رزمی و سبک الیت کیک‌بوکسینگ طراحی شده که در پایان مسابقات به برندگان اهدا می‌شود.

گفتنی است، این مسابقات با حضور مستر اردشیر داوطلب، رئیس و بنیانگذار سبک الیت کیک‌بوکسینگ برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار