جلوگيری از 60 ساخت و ساز و تعميرات غيرمجاز در منطقه يک قزوين

مدير منطقه يک شهرداری قزوين گفت: واحد اجرائيات این منطقه در آبان ماه سال جاری از 60 ساخت و ساز و تعميرات غيرمجاز در سطح اين منطقه جلوگيری کرده است.
کد خبر: ۵۳۵۵۷۳
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶ 09 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین، به نقل از روابط عمومی منطقه یک شهرداری قزوین، پیمان پژمانفرد اظهار داشت: واحد اجرائیات منطقه یک شهرداری قزوین علاوه بر جلوگیری از ساخت و ساز های غیرمجاز در سطح منطقه، نسبت به دریافت 23 حکم قضایی برای ممانعت از آن اقدام کرده است.

وی افزود: 6 مورد رفع خلاف به هنگام ساخت و ساز غیرمجاز، ارائه 147 فقره اخطاریه کتبی برای تعطیل کار، دریافت تعهد کتبی از چهار متخلف، جمع‌آوری وسایل 31 مختلف و استرداد 105 مورد از اجناس جمع آوری شده از دیگر اقدامات این واحد در آبان ماه به شمار می‌رود.

مدیر منطقه یک شهرداری قزوین بیان کرد: در بازه زمانی یاد شده 17 پرونده به کمیسیون ماده صد ارجاع و 155 رأی کمیسیون ماده 100 ابلاغ شده و صدور 30 اخطار کتبی برای مغازه‌داران هم صورت گرفته است.

پژمانفرد خاطرنشان کرد: از 145 دستفروش هم تعهد دریافت شده و لوازم کار 155 دستفروش جمع‌آوری و پنج مورد از اجناس جمع‌آوری شده به خانه سالمندان و بهزیستی تحویل داده شده است.

این مسؤول تصریح کرد: دو دستگاه از خودروهای دستفروشان هم متوقف و 160 خودرو جریمه شده که بیانگر برخورد جدی واحد اجرائیات منطقه یک شهرداری قزوین با معضل دستفروشی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار