به همت بنیاد برکت صورت می گیرد:

افتتاح ۲ مدرسه در روستاهای محروم سرخس

مدیر آموزش و پرورش سرخس گفت: تا مهرماه امسال دو مدرسه در روستاهای محروم شهرستان سرخس به همت بنیاد برکت افتتاح می شود.
کد خبر: ۵۳۳۷۹
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۰۶:۰۲ 27 June 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی، حمید احمدی، در گفتگو با نسیم سرخس، با اشاره به چشم انداز بنیاد برکت اظهار کرد: بنیاد برکت در راستای توانمندسازی اقتصاد مردمی و اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی گام برداشته است ولی هنوز با نقطه مطلوب رهنمودهای مقام معظم رهبری در راستای اقتصاد مقاومتی فاصله داریم اما از اینکه توانسته‌ایم در این مسیر حرکت کنیم بسیار خوشحال هستیم.

وی درباره فعالیت های بنیاد برکت در سرخس گفت: ساخت مدرسه رازی حسن آباد ( ۵ کلاسه با ۱۵۹ دانش آموز) و مدرسه استقلال روستای کچولی (۵ کلاسه با ۱۶۰ دانش آموز) در سال ۱۳۸۸ توسط بنیاد برکت به پایان رسیده است و دانش آموزان با کمال آرامش در حال تحصیل می باشند.

احمدی در ادامه بیان کرد: با همت این بنیاد در شهرستان، کلنگ ۲ آموزشگاه دیگر در روستای قطارچاه ( ۳ کلاسه ابتدایی) و تپه میر احمد (۶ کلاسه ابتدایی ) در سال تحصیلی جدید زده شد که تاکنون ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته اند و امیدواریم تا قبل از مهرماه در مراسمی افتتاح شوند تا دانش آموزان بتوانند سال تحصیلی جدید را در مدارس نو آغاز کنند.

وی تصریح کرد: این بنیاد با هدف بهره مندی یکسان دانش آموزان از فضاهای آموزشی به لحاظ فیزیکی در مناطق محروم و مرزی فعالیت می کند که تاکنون در کشور و استان خراسان رضوی اقدامات مهمی را در همه ابعاد به ویژه ساخت مدرسه داشته اند و منشا خیر و برکت شده اند.

مدیر آموزش و پرورش سرخس در پایان افزود: با تمام تلاش سعی بر آن داریم که بشود با همت خیرین و دولت، آموزشگاه های جدیدی در سطح شهرستان بسازیم ضمن اینکه اولویت با مناطق محروم و کم برخوردار است تا انشالله همه دانش آموزان سرخس به طور یکسان از آموزش و پرورش استفاده کنند.

بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام(ره) به عنوان یک نهاد خیریه از سال ۸۶ فعالیتهای عام المنفعه را در مناطق کمتر توسعه یافته و محروم کشور آغاز کرد. بر اساس تاکیدات رهبر معظم انقلاب این بنیاد تلاش دارد هزار مدرسه در روستاها و نقاط محروم کشور تاسیس کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار