مبلغان، پرورش‌دهندگان افراد به سوی قرب الهی

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: مبلغان نوعی مربیان و پرورش‌دهندگان افراد به سوی قرب الهی هستند که آگاه‌سازی جوانان و اقشار مختلف مردم از خطرات و تهدیدهای تهاجم فرهنگی بیگانگان و پاسخ به شبهات دینی جزء وظیفه اصلی آنان است.
کد خبر: ۵۱۷۴۵
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۶ 23 June 2015
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل دیروز، یکم تیرماه در جمع مبلغین و روحانیان شهرستان مشگین‌شهر به بیان ارزش و اهمیت تبلیغ دینی در سطح بین‌المللی، کشوری و استانی در حوزه روحانیت پرداخت.
وی افزود: روحانیت بزرگترین تحول هدایت‌گری، راهنمایی، پاسبانی و پاسداری از اسلام می‌باشند و در حقیقت مبلغین نوعی مربیان و پرورش‌دهندگان افراد به سوی قرب الهی هستند که آگاه‌سازی جوانان و اقشار مختلف مردم از خطرات و تهدیدهای تهاجم فرهنگی بیگانگان و پاسخ به شبهات دینی جزء وظیفه اصلی آنان می‌باشد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان در ادامه به محورهای اصلی فعالیت روحانیون به‌عنوان اساس و پایه کار آنان اشاره کرد و افزود: روحانیون باید مسائل انقلابی را بسط و گسترش دهند و اساس کار خود قرار دهند، همچنین باید همواره و همیشه تابع نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و تابع اصل ولایت فقیه و همواره مطیع و ولایت پذیر مقام معظم رهبری باشند.
حجت‌الاسلام ستوده تصریح کرد: مبلغین نوعی مربیان و پرورش‌دهندگان افراد به سوی قرب الهی هستند که آگاه سازی جوانان و اقشار مختلف مردم از خطرات و تهدیدهای تهاجم فرهنگی بیگانگان و پاسخ به شبهات دینی جزء وظیفه اصلی آنان می‌باشد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خاطرنشان کرد: حضور روحانیون و مبلغین در مناطق باعث رونق فرهنگ دینی می‌شود؛ لذا باید نیازمندی‌های منطقه توسط روحانی شناسایی شده و با انتقال آن به مسئولین راهگشای مشکلات مردم باشید.
حجت‌الاسلام ستوده در ادامه سخنان خود تصریح کرد: بزرگ‌ترین چالش سال ۲۰۱۵ میلادی ترویج ۳ جریان منحرف دینی می‌باشد که از زمان رضاشاه پایه‌گذاری شده است که عبارتند 1- اسلام تکفیری(داعش) که با حمایت آمریکا، رژیم صیهونستی و برخی کشورهای عربی نقش‌آفرینی می‌کنند.۲- اسلام سکولار که با حمایت و پشتیبانی ترکیه نقش‌آفرینی می‌کنند. 3- اسلام(شیعه افراطی) که از دو جریان مهم‌تر و حساس می‌باشد و این جریان قصد دارد با افراط در مسائل اعتقادی چهره زننده از شیعه را به وسیله شبکه‌های ماهواره‌ای و اجتماعی در جهان پخش کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار