برگزاری دومين دوره آموزشی مديران استان تهران

دوره آموزش مديريت ويژه قائم مقام ها، معاونين، مديران، رؤسای ادارات و مديران شهرستان كميته امداد استان تهران در سالن همايش های فجر دفتر مركزی كميته امداد با حضور مديركل كميته امداد استان تهران برگزار شد.
کد خبر: ۵۱۶۵۰۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۰ 29 October 2017
به گزارش تابناک تهران، "محسن وليئی" مديركل كميته امداد استان تهران، گفت: وفاداري به سازمان بايد در بين مديران و كاركنان اين سازمان نهادينه‌سازي شود و يكي از اين روش‌ها برگزاري دوره هاي آموزش اثربخش است.

وی بابيان سخن آيت‌الله مطهری، افزود: تفكر حركت از ميان معلومات به‌سوي مجهولات است.

وليئي با اشاره به دو نوع تفكر همگرا و واگرا گفت: تفكر همگرا به معناي ارائه راه‌حل‌هاي قديمي در برابر يك مسئله است و در تفكر واگرا، خلاقيت مطرح است؛ تفكر واگرا به معناي ارائه راه‌حل‌هاي جديد در حل مسئله است.

مديركل كميته امداد استان تهران افزود: كاركنان هر مجموعه جزء سرمايه‌هاي باارزش آن دستگاه محسوب مي‌شوند و يكي از شيوه‌هاي مهم نيل به اهداف سازمان برگزاري دوره‌هاي آموزشي و ارتقاء سطح آگاهي و اطلاعات كاري نيروها است.

وي با اشاره به چهاراصل ياد دهنده، يادگيرنده، محتواي آموزشي و ارزيابي در آموزش، بيان كرد: هركدام از اين موارد دچار اشكال باشد آن دوره آموزشي تأثيرگذار نخواهد بود اما اگر براثر حضور در اين دوره آموزشي در راهبردهاي سازمان و فعاليت‌هاي بعدازآن توفيقات بيشتري براي سازمان در پي داشته باشيم ارزيابي دوره آموزشي، موفق بوده است.



 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار