وجود روستاهای توانمند در حوزه گردشگری در شهر رشت/ضرورت تجهیز رستوران‌ها با غذاهای محلی

کد خبر: ۵۱۶۴۹۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵ 29 October 2017
تابناک / وجود روستاهای توانمند در حوزه گردشگری در شهر رشت/ضرورت تجهیز رستوران‌ها با غذاهای محلی

شهردار رشت با تاکید بر ضرورت تجهیز رستوران‌ها با غذاهای محلی یادآور شد : باید یک سناریو با بازی همه شهروندان نوشته شود و زمانی شهروندان در این سناریو نقش خود را به درستی ایفا خواهند کرد که ذینفع باشند.

شهردار رشت بیان کرد: برای شهر رشت باید امتیازهایی ایجاد و فضاهایی تولید شود.

وی داشتن روستاهای توانمند، وجود منطقه آزاد انزلی و امتیازهای آن در شهر رشت یادآور شد: شهر رشت روستاهایی توانمند دارد که می‌توان با معرفی آنها ضمن معرفی فرهنگ، آداب و رسوم و جذب توریست و گرفتن ورودی، همچون کشورهای پیشرو در زمینه گردشگری از تخریب این روستاها توسط گردشگران جلوگیری کرد .

مسعود نصرتی با تاکید برضرورت تجهیز رستوران‌ها با غذاهای محلی یادآور شد : باید یک سناریو با بازی همه شهروندان نوشته شود و زمانی شهروندان در این سناریو نقش خود را به درستی ایفا خواهند کرد که ذینفع باشند.

  شهردار رشت گفت: کشورهای موفق در گردشگری بالاترین اشتغالزایی و تولید منابع ناخالص ملی را دارند .

وی با اشاره به تشکیل دبیرخانه محیط زیست شهرهای جاده ابریشم در رشت گفت: ۳۳۰ شهر خارج ایران را در این دبیرخانه راه خواهند یافت البته به شرطی که مشکل ترافیک, پارکینک زباله و... در این شهر حل شود.

 نصرتی دستگاههای متولی مثل گردشگری و شهرداری ها را ناظر حوزه گردشگری خواند وگفت: شهر رشت استعداد بی نظیری دارد اما به شرطی ذینفعان چون قطعات پازل به خوبی در کنار هم قرار گیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار