رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان;

ثبت نام واحدهای تولیدی استان سمنان در سامانه بهین یاب/اجرای ۵۶ درصد مصوبات شورای رفع موانع تولید استان سمنان

به گزارش تابناک سمنان، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت : تا کنون یک هزار و ۴۶۹ واحد تولیدی این استان در سامانه بهین یاب متقاضی تسهیلات رونق تولید شده اند.
کد خبر: ۵۱۶۴۰۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹ 29 October 2017

به گزارش تابناک سمنان، بهروز اسودی صبح یکشنبه در حاشیه هشتاد و سومین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان ضمن اشاره به بررسی درخواست ۸۸ واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی استان ثبت نام شده در سامانه بهین یاب برای دریافت تسهیلات بانکی افزود: از این تعداد ۶۹ طرح به ارزش ۱۳۳ میلیارد ریال مربوط به بخش کشاورزی و ۱۹ طرح به ارزش ۳۸۷ میلیارد ریال مربوط به بخش صنعت می باشد که ۲۵۳ نفر اشتغالزایی است.

وی همچنین تصریح کرد: در این جلسه مشکلات بانکی، مالیات، تامین اجتماعی و زیربنایی سه واحد تولیدی بررسی شد.

دبیر کارگروه رفع موانع تولید استان سمنان خاطرنشان کرد: گزارش لیست مصوبات تسهیلات رونق تولید این سازمان و همچنین سازمان جهاد کشاورزی، گزارش عملکرد بانک‌های عامل استان درخصوص عقد قرارداد و پرداخت تسهیلات از محل تسهیلات رونق تولید در بخش‌های صنعتی-معدنی و کشاورزی، ارائه گزارش پایش تسهیلات رونق تولید توسط شرکت شهرک‌های صنعتی استان از دیگر دستور کار این جلسه بود.

اسودی با یادآوری اینکه در هشتاد و دو جلسه قبلی این کارگروه مشکلات ۴۹۰ واحد تولیدی استان بررسی شده است،تصریح کرد: برای رفع موانع این شرکت‌ها یک هزار و ۱۷۰ مصوبه به تصویب اعضای کارگروه رسیده و ۵۶ درصد مصوبات اجرایی شده است.

وی افزود: تا کنون یک هزار و ۴۶۹ واحد تولیدی استان سمنان در سامانه بهین یاب متقاضی تسهیلات رونق تولید شده اند که پرونده ۸۳۷ واحد برای دریافت تسهیلات به ارزش بالغ بر پنج هزار و ۵۶۰ میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی شده اند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان خاطرنشان کرد: تا کنون ۹۵ واحد تولیدی به ارزش ۴۹۴ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید از بانک‌های عامل دریافت کرده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار