کارگروه تخصصی شهر هوشمند بوشهر تشکیل شد

رئیس کارگروه شهر هوشمند بوشهر گفت: با هدف شکل‌گیری کمیته‌های تخصصی برای اجرای پروژه شهر هوشمند بوشهر، نخستین کارگروه تخصصی شهر هوشمند بوشهر تشکیل شد.
کد خبر: ۵۱۳۶۵۳
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲ 24 October 2017
سعید زرین‌فر ظهر امروز در نشست کارگروه تخصصی شهر هوشمند بوشهر ضمن تاکید بر مشارکت ذی‌نفعان دولتی و بخش خصوصی برای اجرای پروژه شهر هوشمند بوشهر بر ضرورت همکاری بین بخشی دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر برای تسریع در دستیابی به اهداف مورد نظر تاکید کرد.

وی استقرار طرح هوشمندسازی بوشهر را فرصت مناسبی برای ارتقاء فضای کسب و کار و رفع مشکل استان بوشهر دانست و پرداختن به آن به عنوان یک موضوع ملی و منطقه‌ای ضروری دانست.

رئیس کارگروه شهر هوشمند بوشهر با تاکید بر نقش مهم طرح شهر هوشمند در  ارتقا سطح زندگی شهروندان اظهار داشت: اصل اهداف اجرای پروژه شهر هوشمند بوشهر ارائه خدمات بهتر و زندگی مطلوب‌تری برای آسایش و رفاه بیشتر مردم است.

زرین‌فر از تشکیل کارگروه‌های تخصصی شهر هوشمند بوشهر خبرداد و افزود: با هدف شکل‌گیری کمیته‌های تخصصی برای اجرای پروژه شهر هوشمند بوشهر، نخستین کارگروه تخصصی شهر هوشمند بوشهر تشکیل شد.

دبیر اجرایی کارگروه تخصصی شهر هوشمند بوشهر نیز تلاش برای فرهنگ‌سازی مفاهیم شهر هوشمند در بین مردم و مسئولان را یک وظیفه جمعی برای دستگاه‌های ذیربط برشمرد.

اکبر روشن‌ضمیر، حرکت استان بوشهر به سوی استفاده از نوآوری‌های شهر هوشمند را یک نیاز برای بهره‌مندی شهروندان از خدمات بیشتر دانست و نقش شرکت‌های دانش‌بنیان در ارائه این خدمات به مردم را مورد توجه  ذکر کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار