تدارک ۱۰۰ محل برای اسکان زوار اربعین در شهرستان کرمانشاه

فرماندار کرمانشاه از تدارک ۱۰۰ محل برای اسکان زوار اربعین حسینی در شهرستان کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۵۱۳۶۱۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۷ 24 October 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی فرمانداری کرمانشاه،فضل‌الله رنجبر در جلسه ستاد اربعین شهرستان کرمانشاه با تاکید بر ضرورت بسیج همگانی برای خدمات رسانی مطلوب به زوار اربعین، اظهار کرد: باید از تمامی امکانات حوزه شهرستان کرمانشاه برای خدمت رسانی مطلوب به زوار استفاده شود.

رنجبر با اشاره به معرفی نزدیک به ۱۰۰ محل برای اسکان زوار در شهرستان کرمانشاه، عنوان کرد: این مکان ها شامل حسینیه‌ها، مساجد، نمازخانه ادارات، اردوگاه ها، پادگان ها، برخی از سالن‌های ورزشی و... می باشند.

فرماندار کرمانشاه با اشاره به اینکه علاوه بر این ۱۰۰ مکان باید ظرفیت قابل توجهی برای اسکان احتمالی زوار برای مواقع اضطراری در نظر گرفته شود، اضافه کرد: باید برای اسکان 
اضطراری چندین هزار زائر در حوزه شهرستان کرمانشاه آمادگی داشته باشیم، زیرا احتمال ماندگاری بیشتر زوار عتبات عالیات در حوزه شهرستان کرمانشاه دور از انتظار نیست.

وی با اشاره به وجود نزدیک ۱۰۰ مسجد در شهر کرمانشاه گفت: این مساجد باید آمادگی اسکان در مواقع اضطراری را داشته باشند.

فرماندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه مسیرهای زوار عتبات عالیات منتهی به حوزه شهرستان کرمانشاه نیاز به تقویت دارند، بیان کرد: باید با برپایی موکب در مسیرها شرایط را برای خدمات رسانی مطلوب به زوار عتبات عالیات فراهم کنیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار