حضور 200 قاری برجسته در حرم مطهر رضوی‌

معاون ‌آستان قدس رضوی از برنامه‌های قرآنی حرم مطهر رضوی با حضور 200 قاری و حافظ برجسته کشوری و بین‌المللی قرآن کریم خبر داد.
کد خبر: ۵۰۹۴۱
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۱ 21 June 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، حجت‌الاسلام سید جلال حسینی اظهار کرد: امسال روزانه در ماه مبارک رمضان 12 برنامه ترتیل‌خوانی و محفل انس با قرآن کریم با عنوان «نوای قدسی» وی‍ژه خواهران و برادران در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود که از قاریان و حافظان کشوری و بین‌المللی در این محافل بهره‌مند می‌شویم.

وی افزود: در این محافل اساتیدی همچون جواد پناهی، حمیدرضا عباسی، مهدی حسنی، محسن حاجی، حسن کارگر، محمد مشمول، سید جواد حسینی و رضا عابدین‌زاده به قرائت قرآن کریم می‌پردازند.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی به برگزاری 30 محفل انس با قرآن ویژه بانوان اشاره کرد و گفت: بانوان زائر نیز همه روزه ساعت 10:30 صبح می‌توانند از محافل انس با قرآن که به صورت ویژه در دارالقرآن الکریم حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود، بهر‌ه‌مند شوند.

حسینی ادامه داد: جلسات ترتیل‌خوانی قرآن کریم در 10 مسجد وابسته آستان قدس رضوی و مساجد سطح شهر و مشارکت با موسسه آفرینش‌های هنری در برگزاری جلسه ترتیل‌خوانی در مجتمع فرهنگی امام خمینی(ره) از دیگر برنامه‌های قرآنی این اداره در ماه مبارک رمضان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار