اعزام 174 دانش‌آموز دختر آبیکی به مناطق عملیاتی غرب کشور

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان آبیک ازاعزام 174 دانش‌آموز دختر این شهرستان به مناطق عملیاتی غرب کشور برای نخستین بار خبر داد.
کد خبر: ۵۰۸۹۶۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰ 15 October 2017
به گزارش تابناک از قزوین، مراد مرادی‌رحیم‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار داشت: صبح روز گذشته 174 دانش‌آموز دختر شهرستان آبیک به همراه 51 نفر از عوامل اجرایی مدارس، روحانی، پاسدار و روای راهی مناطق عملیاتی غرب کشور شدند.

وی افزود: دانش‌آموزان دختر پنج مدرسه شهرستان آبیک اعم از مدارس دوره دوم متوسطه متانت، سوره، الزهرا، مریم و عاطفه نخستین کاروان دانش‌آموزی هستند که به سرزمین نور عشق و ایثار و اردوی راهیان نور مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شده‌اند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان آبیک ادامه داد: دانش‌آموزان به مدت سه روز در اردوی راهیان نور غرب کشور بوده و از مناطق عملیاتی همچوم مرزهای کرمانشاه، خسروی و غیره بازدید می‌کنند.

مرادی‌رحیم‌آبادی اضافه کرد: روز گذشته دانش‌آموزان دختر شهرستان آبیک به همراه عوامل اجرایی در همایشی که با حضور چهار استان تهران، قم، قزوین و البرز در کرج برگزار شده بود، شرکت کردند و سپس به سمت مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان آبیک خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه سفر به غرب کشور بیش از هشت سال به طول می‌انجامد دو راننده در اتوبوس‌های راهیان نور در نظر گرفته شده و از نظر بیمه، کنترل فنی اتوبوس‌ها و احتیاط رانندگان و رعایت مسائل امنیتی هم تدابیر لازم اندیشیده شده است.

مرادی‌رحیم‌آبادی آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ جبهه  و جهاد و ایثار و شهادت و همچنین شهادت‌طلبی‌های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس را از اهداف اصلی اردوی راهیان نور ذکر و تصریح کرد: برگزاری این اردوها می‌تواند از میزان هجمه‌ها و آسیب‌های اجتماعی در دانش‌آموزان بکاهد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان آبیک افزود: امروز هجمه‌های بسیاری اعم از ماهواره، اینترنت و تلفن همراه متوجه نسل نوجوان و جوان شده و دشمنان درصدد هستند این قشر از جامعه را از مسیر اصلی منحرف کنند.

مرادی‌رحیم‌آبادی ادامه داد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانش‌آموزان می‌تواند از میزان سوق یافتن آنان به سمت آسیب‌های اجتماعی کاسته و کمتر شاهد وقوع ناهنجاری‌های اجتماعی در جامعه باشیم.

وی یادآور شد: دانش‌آموزان پسر شهرستان آبیک هم پس از اعلام سهمیه از سوی استان قزوین، به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار