۸۰مسجد مازندران در آستانه بهره برداری است

استاندار مازندران به ساخت مساجد و مراکز فرهنگی به همت بنیاد برکت در مازندران نیز اشاره کرد و گفت:۸۰ مسجد با اختصاص پنج میلیارد تومان در آستانه بهره‌برداری است.
کد خبر: ۴۹۹۹۷۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۴ 26 September 2017
به گزارش تابناک : ربیع فلاح جلودار، استاندار مازندران امروز(4مهر) در آیین افتتاح 12 مدرسه بنیاد برکت در استان، با تأکید براینکه فلسفه‌ی وجود بنیاد برکت برای محرومیت‌زدایی و توسعه واحدهای اقتصادی و آموزشی است، اظهار داشت: این بنیاد در مازندران در 15طرح اقتصادی با حجم سرمایه‌گذاری 28 میلیارد تومان مشارکت داشته که منجر به ایجاد شش هزار شغل در استان شد.
 
وی افزود: همچنین بنیاد برکت در ساخت 49 مدرسه با311 کلاس درس و 29 میلیارد تومان هزینه مشارکت داشته است که امروز نیز 12 مدرسه افتتاح شده است.
 
فلاح گفت: تاکنون 34 مدرسه تکمیل وبه بهره‌برداری رسیده است و 15 مدرسه نیز در حال ساخت است.
 
وی به ساخت مساجد و مراکز فرهنگی به همت بنیاد برکت در مازندران نیز اشاره کرد و ادامه داد:80 مسجد با اختصاص پنج میلیارد تومان در آستانه بهره‌برداری است.
 
فلاح گفت:احداث 500 واحد مسکونی به ارزش یک میلیارد 500 میلیون تومان و تحت پوشش قراردادن 688 یتیم با هزینه یک میلیارد تومان، اعطای 9 میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه به یک هزار و 499 متقاضی مناطق محروم و سرمایه گذاری برای 685 طرح به ارزش 272 میلیارد تومان در مازندران از دیگر اقدامات بنیاد برکت است.





منبع : شبستان 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار