توصیه انتخاباتی مدیر کل امور اجتماعی استانداری

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر گفت: در انتخابات اسفندماه امسال نباید سیلقه فردی خود را بر قانون و مردم ترجیح دهیم زیرا امروز تمام دنیا مقابل ما قرار دارد.
کد خبر: ۴۹۱۹۱
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۹ 17 June 2015
تابناک بوشهر: حجت الاسلام حسین رزمجو روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان دشتی افزود: یکی از مسایل بسیار مهم امسال برگزاری دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در اسفند ماه است که باید برای جلب اعتماد عمومی و اجتماعی در اجرا و نظارت بر انتخابات قانون حاکم شود.

وی تاکید کرد: فضا باید به نحوی برای برگزاری انتخابات فراهم شود که همه کسانی که شایستگی دارند، وارد صحنه شوند.

رزمجو افزود:همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، وظیفه همه ما و مردم شرکت در انتخابات است، حتی کسانی که به نظام اعتقاد ندارند نیز شرکت کنند زیرا دفاع از میهن وظیفه ملی است.

مدیر کل اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر تاکید کرد: با اجرای قانون و نه سیلقه های فردی و جناحی می تواینم اعتماد عمومی مردم را جلب کنیم.

وی به نامگذاری امسال به نام دولت و ملت، همدلی و همزانی از سوی رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: نامگذاری این سال بهترین فرصت برای تغییر نگرش ها، وحدت کلمه همه مردم، اتحاد ملت و دولت و ارتقای سطح اعتماد عمومی و اجتماعی برای مقابله با دشمنان خارجی است.

رزمجو، مشکلات و توطئه هایی را که دشمنان به نام اسلام، داعش و سلفی ها انجام می دهند، یادآور شد و اضافه کرد: امروز در کشورهای اسلامی و همسایه ما خشن ترین جنایات علیه بشریت و مسلمانان به نام دین و اسلام صورت می گیرد و یک چهره خشونت آمیز همراه با جنگ و خونریزی و جنگ بین فرقه ها و مذاهب به نام شیعه وسنی به راه انداخته اند.

وی خواستار هوشیاری و بیداری همه مردم، مسوولان و دلسوزان به دین و نظام اسلامی شد و بیان کرد: در همه کشورهای اسلامی دچار جنگ، خون ریزی و خشونت علیه همدیگر هستیم و اروپایی ها هم دارند در آرامش و رفاه کامل زندگی می کنند و هرچه جنگ و نا آرامی است در کشورهای اسلامی است.

رزمجو با یادآوری مذاکرات هسته ای ایران و گروه 1+ 5 ادامه داد: سربازان تیم مذاکره کننده هسته ای به ریاست دکتر ظریف با تمام توان در حال دفاع از حقوق و منافع ملی کشورمان هستند و به دنیا ثابت کردند که ما به دنبال تعامل سازنده شفاف سازی در برنامه های هسته ای هستیم.

رزمجو افزود: 6 کشور بزرگ و قدرتمند جهان 20 ماه است که در حال مذاکره با ما هستند؛ دنیا فهمید که ما راست می گوییم و نباید صحنه دفاع از منافع و حقوق مردم را به دشمنان واگذارکنیم.

وی افزود: مردم ما مردم بسیار خوب و قدرشناسی هستند؛ آنان جنگ تحمیلی هشت ساله، فشار تحریم های ظالمانه را سال ها تحمل و همراهی کردند و این زیبنده مردم نیست که کارهای آنها را بر اساس وظایف و قانون انجام ندهیم.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار