رئیس حوزه هنری استان یزد:

رونمایی3کتاب با موضوع انقلاب اسلامی در یزد

رئیس حوزه هنری استان یزد با اشاره به اهمیت معرفی نویسندگان و هنرمندان یزدی در عرصه های مختلف فرهنگی و هنری کشور گفت: ۳ کتاب با موضوع انقلاب اسلامی در یزد رونمایی می‌شود.
کد خبر: ۴۸۹۷۰
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۴ 17 June 2015
به گزارش تابناک یزدمحمدصادق کوچک‌زاده در مراسم رونمایی از رمان برج قحطی در یزد با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: پیشرفت در حوزه ادب و ادبیات حمایت مسئولان و مشارکت تمام هنرمندان داخلی را طلب می‌کند.

رئیس حوزه هنری استان یزد تربیت نویسندگان در حوزه‌های مختلف هنری و آشنایی جوانان با شیوه‌های صحیح نقد و بررسی کتاب و داستان‌های مختلف را از جمله رسالت‌های حوزه هنری دانست.

وی چاپ کتاب‌های تأثیرگذار و شعرهای ارزشمند در جهت ترویج فرهنگ انقلاب و اسلام بین ادیان و فرهنگ‌های مختلف جهان را بسیار مهم و حائز اهمیت دانست.

رئیس حوزه هنری استان یزد گفت: در استان یزد نویسندگان، شاعران و هنرمندان گمنام بسیاری وجود دارد که باید با همت و مشارکت تمام مسئولان فرهنگی و هنری استان بیش از پیش معرفی شوند.

وی توجه به سیاست‌های انقلاب و تبیین ابعاد مختلف انقلاب اسلامی در ایران و منطقه را از دیگر اهداف، برنامه‌ها و اقدامات حوزه هنری یزد عنوان کرد.

کوچک‌زاده با اشاره به نگارش و تدوین 3 کتاب آماده چاپ با موضوع انقلاب اسلامی در حوزه هنری یزد عنوان کرد: کتاب‌هایی با عنوان اعلامیه انقلاب اسلامی در یزد، روزشمار انقلاب اسلامی و تاریخ انقلاب اسلامی در استان یزد از جمله کتاب‌های نگارش شده در حوزه هنری یزد است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار