شروع ساخت یک فیلم در لامرد

با حضور مسئولان محلی ساخت فیلم نقش‌ها و دیوارها با موضوع دفاع مقدس در لامرد آغاز شد.
کد خبر: ۴۷۷۶۰
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۵ 15 June 2015

تابناک فارس:کارگردان فیلم نقش‌ها و دیوارها عصر امروز در پایان جلسه شورای اداری شهرستان لامرد در جمع خبرنگاران در سخنانی اظهار داشت: افتخار می‌کنم در میان مردم خونگرم، شهیدپرور و ولایت‌مدار لامرد کار ساخت فیلم نقش‌ها و دیوارها با موضوع دفاع مقدس را آغاز می‌کنیم.

حجت‌الله رئیسی افزود: در فیلم نقش‌ها و دیوارها که یک موضوع عاشقانه در جنگ است، مخاطب معنای واقعی عشق را مشاهده می‌کند، در این فیلم لهجه لامردی در کنار فارسی وجود دارد و ساخت یک فیلم باید هم‌سو با افکار مردم آن شهر باشد و مخاطب دوست دارد بیشتر با این فیلم ارتباط برقرار کند.

وی خاطرنشان کرد: در این فیلم مردم نجیب و شریف لامرد بهتر می‌توانند معرفی شوند و مدت‌زمان آن 90 دقیقه است و یک اثر باکیفیت و در شأن مردم تهیه می‌شود و تمام تلاش خود را انجام می‌دهم تا علاوه بر پخش در شبکه‌های سراسری، اکران این فیلم در سینماهای کشور نیز انجام شود و در جشنواره‌ها و فسیتوال‌ها نیز موردتوجه قرار گیرد.

رئیسی ادامه داد: درآمد حاصل از ساخت این فیلم با نظر الیاس کریمی تهیه‌کننده و سرمایه‌گذار به‌ بیماران خاص تعلق می‌گیرد و می‌توان گفت نخستین اتفاق مهم فرهنگی در سال 94 در لامرد است.

معاون فرماندار لامرد نیز در همین زمینه تصریح کرد: باید کمک و همکاری جدی برای ساخت این فیلم انجام شود تا این کار بزرگ صورت گیرد.

سید مهدی احمدی‌زاده ادامه داد: ساخت فیلم نقش‌ها و دیوارها یک فرصت بسیار خوب دیگر برای معرفی بیشتر شهرستان لامرد است.

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار