مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت در بازدید از سومین قطب پتروشیمی ایران

پتروشیمی مکران نعمتی بزرگ است/ توسعه سواحل مکران تکلیف همه سازمان‌ها و نهادهاست

بهروز ریاحی مشاور وزیر صنعت معدن و تجارت در بازدی داز شهرک پتروشیمی مکران گفت توصیه های موکد مقام معظم رهبری در خصوص توسعه و آبادانی سواحل مکران این موضوع را تبدیل به یک تکلیف فراگیر برای همه سازمان‌ها، نهادها و دستگاه‌های دولتی کرده است.
کد خبر: ۴۶۳۴۹۲
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰ 20 July 2017
به گزارش خبرنگار تابناک سیستان و بلوچستان، بهروز ریاحی مشاور وزیر صنعت معدن و تجارت در بازدید از شهرک پتروشیمی مکران گفت توصیه های موکد مقام معظم رهبری در خصوص توسعه و آبادانی سواحل مکران این موضوع را تبدیل به یک تکلیف فراگیر برای همه سازمان‌ها، نهادها و دستگاه‌های دولتی کرده است.
وی به اشراف بر موضوع ساخت این شهرک پتروشیمی و نقش آن در رونق اشتغال، صادرات و رفاه منطقه گفت این پروژه نقش مهمی در سطح ملی ایفا خواهد نمود و وزیر صنعت معدن تجارت نیز پیگیر امور آن است.
ریاحی با اشاره به لزوم سرعت بخشیدن به امور ساخت و راه اندازی سومین قطب پتروشیمی ایران گفت برخی تعلل های اداری که سبب تاخیر در پروژه های اینچنینی می شود مطلوب نیست و باید با رفع موانع، سرعت در پروژه های بزرگ را شاهد باشیم.
گفتنی است در این دیدار میرشکار مدیرکل صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان و معاونان این اداره کل و نیز اسدی مدیر صنایع منطقه ازاد چابهار ریاحی را همراهی می کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار