حمایت از پایان ‌نامه‌های دانشگاهی در موضوعات مرتبط با مسائل شهری

معاون شهرداری کرمانشاه گفت: طرح حمایت از پایان نامه‌های تحصیلات تکمیلی را در معاونت برنامه ریزی شهرداری کرمانشاه دنبال می‌کنیم.
کد خبر: ۴۶۱۴۶۹
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳ 17 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از مهر، دکتر سیاوش قلی‌پور اظهار داشت: با مطالعه‌ای که بر بخش‌هایی از سند آمایش استان کرمانشاه داشتم متوجه نقاط قوتی از این سند شدم و اطلاعات دقیق نظام شهری کرمانشاه را در این سند خواهیم داشت.

وی بیان کرد: سند آمایش باید به صورت دفترچه‌هایی در اختیار عموم مردم قرار بگیرد تا سطح آگاهی شهروندان افزایش یابد.

قلی‌پور افزود: باید نهادهای آگاهی بخش و مطالبه گر در امور شهری در کرمانشاه داشته باشیم و صدا و سیما برنامه‌هایی تخصصی در خصوصی مدیریت شهری داشته باشد.

معاون پژوهشی و اجرایی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه رازی کرمانشاه اظهار کرد: دانشگاه رازی در قبال شهر کرمانشاه مسئولیت اجتماعی دارد و در دو حوزه آگاهی و نقد وارد عمل  می شود.

وی گفت: مردم باید نسبت به مسائل شهری مطالبه گر باشند، ما حتی رویای شهر خوب را هم نداریم، در استان رشته دانشگاهی شهرسازی و جامعه شناسی شهری نداریم.

عبدالمالکی، معاون شهرداری کرمانشاه در این نشست اظهار داشت: تفاهم نامه‌ای میان شهرداری کرمانشاه و دانشگاه رازی منعقد شده و همایش ملی "کرمانشاه و زندگی شهری" یکی از مفاد این تفاهم نامه است.

وی افزود: آیین نامه حمایت از پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری نهایی شده و شهرداری در سرفصل های مورد نیاز خود در حوزه شهرسازی، حمل و نقل و... اولویت‌ها را لحاظ و تبدیل به موضوعات پایان نامه های تحصیلات تکمیلی می‌نماید که تاکنون بیش از ۱۰۰ مورد به عنوان پیشنهاد موضوع پایان نامه احصاء و آماده شده است.

عبدالمالکی گفت: در حوزه مدیریت شهری کرمانشاه معتقد هستیم که تعاملات اجتماعی  در حوزه اجرا و مردم و کار علمی باید تقویت شود و پیشرفت کرمانشاه را در گرو تعامل با همه شهروندان می‌دانیم.

وی یادآور شد: طرح حمایت از پایان نامه های ارشد را با عنوان حمایت از پروژه ها و طرح های پژوهشی در معاونت برنامه ریزی شهرداری کرمانشاه دنبال می کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار