علی صفدری درگفتگو با تابناک:

برنامه "طلایه داران فردا " برای دانش آموزان عضو اتحادیه برگزارمی شود

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان کرمانشاه گفت: در راستای تربیت دانش آموزان آگاه و مومن به نظام جمهوری اسلامی برنامه های مختلفی از جمله "طلایه داران فردا " برای دانش آموزان عضو اتحادیه برگزارمی شود.
کد خبر: ۴۴۷۶۳۰
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۵ 25 June 2017
 علی صفدری امروز در گفتگو  با خبرنگار تابناک از کرمانشاه، اظهارداشت: سال گذشته بیش از سه هزار نفر از دانش آموزان پسر در سطح استان در شهرستان صحنه در برنامه ی" طلایه داران فردا " شرکت کرده  وآگاهی لازم  را با مسایل روز در قالب نشست های تربیتی و فرهنگی  کسب کردند.

وی با اشاره به اینکه دانش آموزان عضو اتحادیه یاد می گیرند چگونه خود را برای حضور در جامعه آماده کنند و موفق باشند، خاطر نشان کرد:  همچنین توسط مربیان در مدارس آموزش هایی از قبیل نحوه ی استفاده از فضای مجازی، مشارکت در کار گروهی و... را می بینند.

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزا ن استان کرمانشاه به برگزاری محفل انسان با قرآن با حضور دانش آموزان دختر ، پسر وخانواده های آنان در ایام ماه مبارک رمضان اشاره کرد وافزود: در این محفل علاوه بر تلاوت آیات قرآن کریم، اساتید حوزه ی اخلاق در راستای تربیت صحیح  فرزندان توسط خانواده ها مباحث گوناگون براساس ارزش های اخلاقی و اسلامی مطرح شد.

صفدری گفت : اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان تنها تشکلی است که نماینده ولی فقیه برآن نظارت دارد و این اتحادیه سه وظیفه ی مهم  از قبیل علمی، معرفتی و اخلاقی در تربیت افراد متعهد به انقلاب را برعهده دارد  که تاکنون در این راستا موفق بوده است.

گفتگو از حدیث جمشیدی
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار