اجرای «پیوند مدرسه، مسجد و منزل» در 130مدرسه استان سمنان

به گزارش تابناک سمنان، مدیرکل آموزش وپرورش استان سمنان از اجرای طرح «پیوند مدرسه، مسجد و منزل» در 130 مدرسه و با حضور بیش از 23 هزار و400 دانش‌آموز این استان خبرداد .
کد خبر: ۴۴۵۷۰۳
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲ 21 June 2017

به گزارش تابناک سمنان، محمدرضاجهان درجلسه شورای اقامه نماز استان افزود: علت عمده افزایش سرگردانی و استرس امروز در بین افراد مختلف ناشی از دوری و فاصله با مسائل دینی است.

وی بابیان اینکه استان سمنان در ارتباط با شعار تحصیلی هر ساله به موضوع نماز پرداخته است گفت: در سال گذشته شعار سال تحصیلی" نماز سرچشمه همه ی خوبی‌ها" و در سال جاری عنوان شعار سال تحصیلی" با نماز و با ورزش، بانشاط و با ارزش"بود.

مدیرکل آموزش وپرورش استان سمنان از اجرای "طرح پیوند مسجد ،مدرسه و منزل"در 130مدرسهاستان خبر داد و گفت: این طرح با حضور 23هزار و400 دانش آموز استان برگزار شد.

جهان خاطرنشان کرد: در این برنامه مدیران مدارس برای هماهنگی بیشتر با همکاران ،تشکل ها خانواده ها و هیئت امناء مساجد همجوار نشست و جلساتی ترتیب داده تا در آن پیرامون تعامل مسجد، مدرسه و منزل و نحوه بهره‌گیری بیشتر دانش‌آموزان از فضای مساجد، اماکن مذهبی و نماز‌های جمعه و راهکار‌های جذاب سازی ‌های مذهبی صورت بگیرد.

وی اظهار کرد: تقویت مبانی اعتقادی و اخلاقی دانش آموزان ،ارتقاء سطح بینش علمی ، سیاسی و اجتماعی دانش آموزان ،برگزاری نماز جماعت در مساجد محل و همجوار مدارس از جمله اهداف این طرح بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان بااشاره به برگزاری نماز جماعت در 816 مدرسه استان افزود: 418 نفر امام جماعت روحانی و 398 امام جماعت فرهنگی امر برگزاری نماز در مدارس این استان را برعهده دارند.

جهان خاطرنشان کرد: در سال تحصیلی جدید زنگ نماز را به شکل جدی و پررنگ‌تر در مدارس خواهیم داشت و یکی از عناوین شعار سال تحصیلی جدید نیز با موضوع نماز خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار