مدیرکل آموزش و پرورش کردستان مطرح کرد

فعالیت290پایگاه‌تابستانی‌اوقات‌فراغت‌درکردستان

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان از پیش‌بینی 290 پایگاه تابستانی ویژه اوقات فراغت دانش‌آموزان استان خبر داد و گفت: از این تعداد 150 پایگاه آن مربوط به آموزش و پرورش و 140 پایگاه دیگر نیز با سایر دستگاه‌های مرتبط به صورت مشارکتی فعالیت می‌کنند.
کد خبر: ۴۳۹۸۹۵
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲ 12 June 2017

به گزارش تابناک کردستان، رشید قربانی در جلسه بررسی و هماهنگی برنامه‌ریزی ویژه اوقات فراغت دانش‌آموزان استان کردستان با اشاره به شعار سال اظهار کرد: امسال شعار برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان «تابستانی با نشاط با کسب یک مهارت» تعیین و در دوره فعالیت، یک مهارت به دانش‌آموزان آموزش داده می‌شود.

وی از پیش‌بینی 290 پایگاه تابستانی ویژه اوقات فراغت دانش‌آموزان استان کردستان خبر داد و گفت: از این تعداد 150 پایگاه آن مربوط به آموزش و پرورش و 140 پایگاه دیگر نیز با سایر دستگاه‌های مرتبط به صورت مشارکتی فعالیت می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان با تاکید بر توجه به طرح‌های برنامه‌‌های فرهنگی ویژه دانش‌آموزان تصریح کرد: کانون‌های فرهنگی و تربیتی، ورزشی، مدارس، آموزشگاه‌های آزاد، اردوگاه‌ها، دارالقرآن، مراکز فنی‌و‌حرفه‌ای‌، کانون‌های هلال ‌احمر و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای ثبت‌نام و فعالیت‌های تابستانی پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به مدت زمان ثبت‌نام دانش‌آموزان در فعالیت پایگاه‌های تابستانی گفت: دانش‌آموزان دختر و پسر تمامی مقاطع تحصیلی از اول لغایت 15 تیرماه می‌توانند به نزدیک‌ترین پایگاه مراجعه و نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

قربانی افزود: فعالیت پایگاه‌های تابستانی از 15 تیرماه آغاز و به مدت 45 روز ادامه دارد و فعالیت‌های تابستانی کانون‌های فرهنگی و ورزشی نیز تا پایان شهریورماه است.

وی اظهار کرد: فعالیت‌های قرآنی و معرفتی، ورزشی، علمی و فناوری، اردویی و گرشگری، مجامع بحث و گفت‌وگو، طرح هجرت، کلاس‌های تقویتی، آموزشی، فرهنگی و هنری از جمله برنامه‌هایی است که برای فعالیت پایگاه‌های تابستانی پیش‌بینی شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان گفت: سال گذشته بیش از 82 هزار دانش‌آموز کردستانی در فعالیت‌های تابستانی مشارکت داشتند و امسال پیش‌بینی این است که حدود 90 هزار دانش‌آموز در این طرح شرکت ثبت‌نام کنند.

تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار