بهره برداری 4 پروژه بهداشتی درمانی در لنجان

تابناک: بمناسبت دهه فجر، چهار پروژه بهداشتی درمانی در شهرستان لنجان به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۴۳۳۴
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۷ 11 February 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنجان روز سه شنبه در آیین افتتاح این پروژه ها گفت: با توجه به استقرار واحدهای مسکن مهر، پایگاه بهداشتی درمانی مسکن مهر فولاد شهر با مساحت 1000 مترمربع و 350 مترمربع زیربنا، با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 350 میلیون ریال احداث و با 300 میلیون ریال تجهیز شده است.

دکتر 'علیرضا انتظاری' افزود: در این پایگاه خدمات سلامت خانواده، واکسیناسیون، مبارزه با بیماری ها، ویزیت بیماران و سایر خدمات بهداشتی ارایه خواهد شد.

وی اظهار کرد: همچنین پایگاه اورژانس 115 مسکن مهر فولادشهر که تامین آمبولانس و تجهیزات آن توسط دانشگاه علوم پزشکی اصفهان صورت گرفته و محل استقرار آن در پایگاه بهداشتی درمانی مسکن مهر فولاد شهر می باشد از جمله پروژه های افتتاح شده است.

وی گفت: مرکز جامع سلامت در مسکن مهر در حال احداث است و وزارت راه و شهرسازی با اعتباری بالغ بر 17 میلیارد ریال در حال تکمیل آن می باشد.

انتظاری همچنین از افتتاح خانه بهداشت روستای کلیشاد رخ در زمینی به مساحت 2000 مترمربع و 144 متر مربع زیربنا با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 600 میلیون ریال خبر داد که از محل اعتبارات دانشگاه و توسط خانواده مرحوم حاج شکرعلی فتاحیان خیر سلامت، احداث و تجهیز گردیده است.

وی افزود: در این خانه بهداشت خدمات بهداشتی درمانی به حدود 2000 نفر ساکن روستای کلیشادرخ از توابع شهرستان لنجان ارائه می شود

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنجان همچنین یادآور شد: آزمایشگاه مرکز بهداشتی درمانی شهر ورنامخواست در قالب طرح تحول نظام سلامت با اعتباری بالغ بر 800 میلیون ریال راه اندازی و از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و خیر محترم حاج رجبعلی ملکی تجهیز گردیده است.

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین گفت:ساخت واحدهای مسکونی از فراهم کردن زیرساخت های مورد نیاز پیشی گرفته است.

مجید منصوری با اشاره به اینکه این پروژه عظیم فاقد زیرساخت های مناسب همچون مدرسه، نانوایی و بازار است، افزود: این مشکلات با جدیت از سوی مسئولین در حال پیگیری است.

وی تصریح کرد: با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید، وزارت بهداشت اهتمام جدی بکار گرفته است و راه اندازی مرکز بهداشتی شهری و پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی نیز در همین راستا بوده و امیدواریم در حوزه های دیگر نیز به زودی شاهد تحولاتی شگرف باشیم.

شهرستان لنجان با دارا بودن 280 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری جنوب غربی اصفهان قرار دارد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار