پرداخت مبلغ پنج میلیون ریال از سوی دولت به مردم شایعه و کذب محض است

فرماندار کرمانشاه با اشاره به شایعه ای مبنی بر اینکه قرار است دولت به مردم مبلغ پنج میلیون ریال به مناسبت پیروزی در انتخابات بپردازد، گفت: این موضوع کذب محض بوده و شایعه ای بیش نیست.
کد خبر: ۴۲۸۷۷۵
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸ 23 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایرنا،فضل الله رنجبراظهار کرد: پس از انتخاب مجدد آقای روحانی به عنوان رئیس جمهوری، متاسفانه شایعه ای در فضای مجازی و سپس بین آحاد 
مختلف مردم مبنی بر اینکه دولت قرار است به آن ها مبلغ پنج میلیون ریال هدیه بپردازد، براه افتاد.

وی با تکذیب این موضوع و بیان اینکه از ابتدا همچنین تصمیمی وجود نداشته است، گفت: مردم فریب این شایعات را نخورند و از حضور در کافی نت ها و دفاتر پیشخوان برای ثبت نام و متعاقب آن پرداخت وجوه مختلف خودداری کنند.

رنجبر همچنین با بیان اینکه مسئولیت ثبت نام مردم با صاحبان کافی نت هاست و خودشان باید در آینده پاسخگوی مردم باشند، از آن ها خواست تا از این کار خودداری کرده و مردمی که 
برای ثبت نام مراجعه می کنند را آگاه سازند.

فرماندار کرمانشاه یادآوری کرد: سازمان بهزیستی کشور با اعلام آدرس اینترنتی قصد دارد تا افراد نیازمند و آن هایی که شرایط لازم را دارند زیرپوشش قرار دهد که آن هم پس از ثبت مشخصات افراد در چند مرحله راستی آزمایی به عمل می آید تا صحت گفته های افراد مشخص شود.

وی گفت: سازمان بهزیستی پس از چند مرحله غربالگری افراد نیازمند را زیرپوشش خود قرار می دهد و این موضوع نیز معمولا در بازه های مختلف زمانی انجام می شود.

رنجبر یادآوری کرد: به دلیل اینکه سایت ثبت نامی سازمان بهزیستی رسمی و قانونی است نمی توان درخواست انسداد آن را داد چرا که افراد نیازمند که فکر می کنند واجد شرایط برای 
زیرپوشش قرار گرفتن هستند، می توانند در آن ثبت نام و درخواست پوشش خود را ارائه کنند.

وی در پایان گفت: همزمانی ثبت نام سازمان بهزیستی با شایعه پرداخت مبلغ پنج میلیون ریال از سوی دولت سبب شده مردم به اشتباه بیفتند به همین دلیل از عموم مردم درخواست می کنم به شایعات توجه نکنند و وجهی بابت ثبت نام نپردازند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار