به همت هنرمندان مجتمع فرهنگی امام خمینی(ره)

کودکان و نوجوانان زلزله‌زده، به دره شاپرک‌ها رسیدند

هنرمندان مجتمع فرهنگی-هنری امام خمینی(ره) تئاتر «همسفر با پروانه‌ها»، جُنگ شادی و فیلم «دره شاپرک‌ها» را برای کودکان و نوجوانان مناطق زلزله‌زده خراسان رضوی به اجرا درآوردند.
کد خبر: ۴۱۴۲۰۱
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۱ 26 April 2017
به گزارش تابناک رضوی، مسئول مجتمع فرهنگی- هنری امام خمینی(ره) وابسته به موسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی با اعلام این خبر گفت: از صبح روز پنجشنبه‌‌31 فروردین تا جمعه اول اردیبهشت، به سمت مناطق زلزله‌زده اطراف مشهد و دو روستای سرچشمه و دوقعله براشک از شهرستان فریمان عازم شدیم تا در آنجا برنامه‌هایی را که برای کودکان و نوجوانان این مناطق تدارک دیده‌ بودیم، اجرا کنیم. 
مرتضی عطاریان خاطرنشان کرد: با اجرای نمایش تئاتر با عنوان«من گریه نمی‌کنم» که نمایشی کمدی- عروسکی است و اجرای یک جُنگ، سعی کردیم در یک بازه زمانی 2ساعته فضایی شاد و کودکانه برای کودکان زلزله‌زده این مناطق ایجاد کنیم که خوشبختانه این برنامه‌ها، به‌جز رده سنی کودک و نوجوان، با استقبال بیشتر اهالی روستا و خانواده‌های این عزیزان روبرو شد.
مسئول مجتمع امام خمینی(ره) با بیان اینکه گروه اعزامی، امکانات لازم برای اجرای این برنامه‌ها در فضای باز را نیز به همراه داشتند افزود: برنامه دوم ما نمایش فیلم سینمایی کودکانه «دره شاپرک‌ها» بود که حتی با بارش باران بهاری هم بچه‌ها در پناه میز و نیمکت‌های چیده شده در محوطه قرار گرفتند تا با اشتیاق به تماشای آن بشنینند.
وی تصریح کرد: برنامه‌های فرهنگی مجتمع امام خمینی(ره) واقع در منطقه خواجه‌ربیع، برای حومه شهر و مناطق محروم مشهد ادامه دارد. این طرح با اجرای برنامه در مناطق زلزله‌زده خراسان رضوی شروع شد و در ادامه قصد داریم تا در کنار این فعالیت‌ها، اهداف فرهنگی و هنری مجتمع فرهنگی امام خمینی(ره) را در حوزه فرهنگ رضوی ارتقا دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار