رد صلاحیت شدگان پرونده خودرا به هیات نظارت انتخابات استان ارجاع دهند

دبیر هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان کرمانشاه گفت: از تاریخ سوم اردیبهشت ماه سال جاری رد صلاحیت شدگان پرونده خودرا هیات نظارت انتخابات استان ارجاع دهند، و از تاریخ ۷ تا ۱۶ اردیبهشت ماه سال جاری مراحل رسیدگی به شکایت آنان انجام می شود.
کد خبر: ۴۱۲۴۰۸
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷ 23 April 2017
داریوش  رستم آبادی امروز درجمع خبرنگاران،اظهارداشت: هنگام ثبت نام و  بررسی  صلاحیت کاندید ها تا کنون مشکلی نداشته ایم، و تعامل خوبی از سوی فر مانداری ها با هیات نظارت  داشته اند،که بعد از اتمام کار،‌ هیئت های اجرایی پروندها را برای بررسی مجدد به هیئت نظارت دادند که اکنون کارآنان  تمام شده و نتایج را امروز اعلام کردند.

وی با بیان اینکه کسانی که تایید شدند فرمانداری ها  براساس جداول زمان بندی نتایج را اعلام  کردند، افزود: کسانی که رد صلاحیت شده اند بر اساس مراحل چهارگانه برای رسیدگی به شکایت آنان پرونده خود را همراه اطلاعات به هیات نظارت استان تحویل دهند.

دبیر هیان عالی نظا ت بر انتخابات شوراهای استان کرمانشاه گفت:مراحل رسیدگی به صلاحیت کاندید ها در فرمانداری ها و هیئت های اجرایی انجام شده است.

رستم آبادی خاطرنشان کرد: بعد از بررسی هیات نظارت انتخابات استان بررسی  پرونده ی آونان به فرمانداری ها ا جاع داده می شود، که در خصوص بررسی تایید صلاحیت داوطلبان هیچ دخالتی صورت نگرفته است، و نمایندگانی که در هیات نظارت هستند بدون در نظر گرفتن مسئله ای پرونده ها را با مر قانون بررسی کردند.

وی تاکید کرد:  در رد صلاحیت کاندیدهامسایل قومی، جناحی و گرایش های سیاسی در نظر گرفته نشده است، مگر اینکه از سوی مراجع چهارگانه  تخلف صورت گرفته از سوی وی را اعلام کرده باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار