آخرین وضعیت ترافیکی جاده های کشور

پليس راهنمايي و رانندگي نيروي انتظامي ، آخرين وضعيت ترافيکي راه هاي مواصلاتي کشور را براي امروز پنجشنبه اعلام کرد که براساس آن ، ترافيک در زمان حاضر در اغلب محورها، عادي و روان است در عين حال نيز برخي محورها، مسدود، اعلام شده است.
کد خبر: ۴۰۰۲۶۹
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳ 30 March 2017
تابناک فارس به نقل از پايگاه خبري پليس راهور ناجا: برابر آخرين اخبار دريافتي، محور مشهد-چناران در استان خراسان رضوي داراي بارش باران و باند جنوب به شمال محور کرج-چالوس، داراي ترافيک پرحجم است.
طبق اين گزارش ، محورهاي شمشک-ديزين در استان هاي تهران و البرز، محور پونل-خلخال در استان هاي گيلان و اردبيل، محور سرو آباد-پاوه در استان هاي کردستان و کرمانشاه، محور اولنگ-شاهرود در استان هاي گلستان و سمنان، محور فرعي سي سخت- پادنا در استان کهکيلويه و محور بوير احمد و شيراز-جهرم در استان فارس، مسدود گزارش شده است.
اين گزارش، محورهاي فرعي گنجنامه-تويسرکان در استان همدان، محور استهبان- ني ريز در استان فارس، محور فرعي رودبار-کهنوج- قلعه گنج در جنوب استان کرمان و محور اميديه-ديلم در استان خوزستان را نيز مسدود اعلام کرده است.
ساير محورهاي مواصلاتي کشور از جوي آرام و ترافيکي روان برخوردار است.
مرکز اطلاعات و کنترل ترافيک پليس راهور ناجا با شماره تلفن 120و 88255555 (10 خط) به طور شبانه روزي پاسخگوي وضعيت راه هاي کشور و امداد رساني احتمالي به هموطنان است.
در سايت www.rahvar120.ir آخرين اطلاعات ترافيکي قابل دسترسي است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار