مجمع عمومی و عادی شرکت تعاونی کشاورزی آب‌بران فعال قزوین برگزار شد

مجمع عمومی و عادی شرکت تعاونی کشاورزی آب‌بران فعال قزوین با حضور مسؤولان استانی برگزار شد.
کد خبر: ۳۷۵۸۱۲
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۸ 11 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از روابط عمومی سازمان تعاون روستایی استان قزوین، مجمع عمومی و عادی شرکت تعاونی کشاورزی آب‌بران فعال قزوین با حضور عطایی مدیر آب و خاک جهاد کشاورزی استان قزوین، عباسی رییس اداره آموزش سازمان تعاون روستایی استان، قاضی رییس اداره تعاون روستایی شهرستان قزوین و جمعی از مارشناسان جهاد کشاورزی ظهر امروز در محل سالن اجتماعات اداره تعاون روستایی قزوین برگزار شد.

عباسی با بیان اینکه این مجمع با دستور کار انتخاب هیات مدیره و بازرسان، تصویب سود و زیان سال گذشته برگزار شد، اظهار کرد: تعاونی آببران تشکلی است که به عنوان تأمین کننده خدمات آبیاری و نگهداری تأسیسات آبیاری در روستاها و شبکه پشت سدها عمل می‌کنند.

این مسوول بهبود راندمان در مصرف آب کشاورزی با ارتقاء سطح دانش،افزایش راندمان آبیاری ، افزایش بهره‌وری آب ، اعمال مدیریت واحد، نگرش و مهارت کشاورزان و کاهش تصدی‌گری دولت را از جمله وظایف مهم تعاونی آببران عنوان کرد.

وی یادآور شد: در سال ۸۴ این تشکل فعالیت خود را آغاز کرد و وظیفه بهره برداری از شبکه ها را بر عهده گرفت و در انجام امور محوله موفق بوده است.

عباسی خاطرنشان کرد: شرکت تعاونی آب بران کشاورزان فعال قزوین نمونه‌ای موفق درتشکیل نظام بهره‌برداری از شبکه آبیاری دشت قزوین است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار