نماینده مردم قزوین در مجلس:

بالا بردن کیفیت محصولات تولیدی، نیازمند سیاست‌های تشویقی است

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: برای بالا بردن کیفیت محصولات تولیدی شرکت‌ها، باید سیاست‌های تشویقی در نظر گرفته شود و برای این مهم باید نظارت دقیقی بر روند تولید محصول و کیفیت محصول تولیدی صورت گیرد.
کد خبر: ۳۷۳۸۷۳
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶ 07 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، سیده‌حمیده زرآبادی در مراسم افتتاح دهمین نمایشگاه لوازم خانگی، صوتی و تصویری که در نمایشگاه دائمی بین‌المللی این استان با حضور مسؤولان استانی برگزار شد، اظهار داشت: نمایشگاه لوازم خانگی، صوتی و تصویری این امکان را برای خریدار فراهم می‌کند تا محصولات ایرانی را مشابه خارجی مقایسه کرده و اقدام به خرید کند.

وی افزود: محصولات تولید ملی که در این نمایشگاه ارائه شده از نظر قیمت نسبت به محصولات خارجی بسیار پایین‌تر است و به لحاظ کیفیت و طراحی محصول با مشابه خارجی خود رقابت می‌کند.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در خصوص قاچاق کالا در بخش لوازم خانگی گفت: تولیدکنندگان و فروشندگان این محصولات ابراز رضایت داشتند از نظارت و برخوردی که با قاچاقچیان صورت گرفته و قاچاق کالا بسیار کاهش یافته و تأثیر مستقیمی بر فروش فروشندگان گذاشته است.

زرآبادی با اشاره به اینکه باید از تولید ملی حمایت شود، تصریح کرد: نمایشگاه‌هایی که برگزار می‌شود در شناخته شدن محصولات داخل کشور و فروش آن‌ها بسیار مهم است و مردم هم باید خرید محصولات داخلی را در اولویت قرار دهند.

وی به طرح بهین‌یاب اشاره کرد و گفت: این طرح از ابتدای سال جاری آغاز به کار کرده و رسالت آن حمایت از صنایع کوچک و متوسط بوده و برای یک هزار واحد صنعتی در استان قزوین بالغ بر 900 میلیارد تومان اختصاص داده شده است.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی افزود: نظارت به ارائه این تسهیلات مهم است چراکه باید مشکلات این واحدهای تولیدی رفع شود و به اشتغال جوانان کمک کند؛ مشکلات صنایع بزرگ هم در حال بررسی است و برخی حمایت ها هم از این صنایع صورت می گیرد.

زرآبادی به اعتراضات کارگران شرکت‌های بزرگ اشاره کرد و گفت: این مشکلات به چند دلیل می‌تواند رخ دهد که نداشتن بازار فروش محصول مورد نظر است، سوء مدیریت مدیر مربوطه و نبود نقدینگی برای مواد اولیه از جمله این مشکلات به شمار می‌رود.

وی اضافه کرد: این بحران‌ها گریبانگیر برخی صنایع شده که در جلساتی این مشکلات در حال بررسی است تا با ارائه راهکارهایی به آن رسیدگی شود و چند روز گذشته از شرکت کنتورسازی بازدید کرده و پیگیر حل مشکل این شرکت هستیم.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شرکت کنتورسازی از نظر بازار فروش و مواد اولیه با مشکل روبه‌رو نیست و در این شرکت مشکل مدیریتی وجود دارد که برای رفع مشکلات شرکت کنتورسازی استانداری، ارگان‌های مربوطه و نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان قزوین همکاری می‌کنند.

زرآبادی ادامه داد: برای بالا بردن کیفیت محصولات تولیدی شرکت‌ها، باید سیاست‌های تشویقی در نظر گرفته شود و برای این مهم باید نظارت دقیقی بر روند تولید محصول و کیفیت محصول تولیدی صورت گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار