رييس اداره ي فناوري اطلاعات و ارتباطات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی اعلام کرد:

فراهم آمدن امکان دریافت پیامک اطلاع رسانی برای رانندگان و مالکان ناوگان جاده ای

رييس اداره ي فناوري اطلاعات و ارتباطات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی از فراهم آمدن امکان دریافت پیامک اطلاع رسانی برای رانندگان و مالکان ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای خبر داد.
کد خبر: ۳۶۷۰۴۳
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱ 25 January 2017
به گزارش تابناک رضوی،  مصطفي ظريف تبريزيان افزود: رانندگان و مالکان ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای  برای دریافت پیامک اطلاع رسانی از سوي سازمان راهداري و حمل و نقل و جاده اي بايستي كد مربوطه توسط متقاضي به اپراتور تلفن همراه ارسال گردد و در صورت عدم ثبت نام و بروز مشکلات ناشی از آن، مسئولیت بر عهده شخص متقاضی است.
وی ادامه داد: رانندگان و مالکان ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای می توانند  با ارسال عدد 12 به پیش شماره 20141، از تغییرات کارت هوشمند خود شامل فعال یا غیرفعال شدن و نزدیک شدن به زمان اتمام اعتبار کارت آگاهی یابند.
رييس اداره ي فناوري اطلاعات و ارتباطات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی اظهار داشت: رانندگان و مالکان ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای همچنین می توانند برای آگاهی از اطلاعات بارنامه صادر شده برای راننده و ناوگان عدد 13، اطلاعات صورت وضعیت صادر شده برای راننده و ناوگان عدد 14، وضع کارت سلامت صادر شده برای راننده عدد15، وضع معاینه فنی صادر شده برای ناوگان عدد 16 و راهنامه صادرشده برای راننده و ناوگان عدد 17 را به پیش شماره 20141 ارسال کنند.
وی تاکید کرد: در صورتی که راننده به سرویس های متعدد نیاز داشته باشد، باید برای هر سرویس به صورت جداگانه ثبت نام کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار