تحصیل۲۶۰فرزندشهیددردانشگاه علوم پزشکی

رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان ، از تحصیل 260 نفر از فرزندان و خانواده شهدا و ایثارگران در دانشگاه علوم پزشکی همدان خبر داد.
کد خبر: ۳۴۵۳۰
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۰ 13 May 2015
رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت:ظرفیت و امکان تحصیل در رشته ها و مقاطع مختلف در دانشگاه علوم پزشکی همدان فراهم است.

به گزارش ایرنا، حبیب الله موسوی بهار در همایش دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی همدان اظهارکرد: این دانشگاه با برخورداری از 57 رشته تحصیلات تکمیلی در شاخه های مختلف فضای مناسبی برای ادامه تحصیل برای خانواده معظم شهدا و ایثارگر و همچنین اقشار مختلف مردم فراهم کرده است.


وی همچنین از تحصیل 260 نفر از فرزندان و خانواده شهدا و ایثارگران در دانشگاه علوم پزشکی همدان خبر داد و افزود: 14 نفر از این افراد در مقطع دکترای تخصصی،15 نفر دکترای عمومی، 14 نفر کارشناسی ارشد، 119 نفر کارشناسی و مابقی در مقاطع مختلف مشغول به تحصیل هستند.


موسوی بهار با بیان اینکه حدود پنج درصد از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی همدان از خانواده شهدا و ایثارگران هستند اضافه کرد:12 درصد از اعضای هیات علمی این دانشگاه نیز از خانواده ایثارگران هستند.


رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان تصریح کرد:کشور ما در رشته علوم پزشکی رتبه 17 در منطقه و خاورمیانه را دارد و ایران در سال 2013 و 2014 بالاترین جهش علمی در منطقه را ما داشته است.


شش هزار دانشجو در مقاطع و رشته های مختلف در دانشگاه علوم پزشکی همدان مشغول به تحصیل هستند.


استان همدان هشت هزار شهید و 17 هزار جانباز تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کرده است.



منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار