بازدید دادستان از اراضی عمومی و دولتی در زاهدان

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان از اراضی عمومی و دولتی رفع تصرف‌شده و اراضی که در تصرف قرار دارند بازدید کرد.
کد خبر: ۳۴۳۸۴۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۶:۲۲ 15 December 2016

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، حجت‌الاسلام علی موحدی‌راد در بازدید از برخی اراضی عمومی و دولتی زاهدان اظهار داشت: تمامی اراضی ملی و دولتی که توسط افراد متخلف تصرف شده‌اند به‌زودی رفع تصرف خواهند شد.

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان با اشاره به ضرورت حفظ اراضی ملی خاطرنشان کرد: باید با همکاری خوب دستگاه قضائی، نیروی انتظامی، راه و شهرسازی، منابع طبیعی و جهاد کشاورزی افراد زمین‌خوار در شهرستان شناسایی و با آنها برخورد شود.

وی گفت: در صورت مشاهده هرگونه تصرف و تخریب اراضی دولتی بدون فوت وقت باید نسبت به رفع تصرف اراضی دولتی و جمع‌آوری آثار و ادله جرم اقدام شود.

موحدی‌راد با تأکید بر برخورد قاطع دستگاه قضایی با تصرف کنندگان اراضی ملی گفت: مسؤولان مربوطه باید از طریق اماکن به مشاورین املاک متخلف مراجعه و ضمن جمع‌آوری نقشه‌های مربوط به اراضی نسبت به پلمب واحدها اقدام کنند و چنانچه مشاورین املاک مذکور، دارای مجوز قانونی برای فعالیت نباشند، نسبت به تعطیلی آن واحدها اقدام شود.

دادستان زاهدان بیان کرد: همچنین تمامی کلانتری‌ها و پاسگاه‌های حوزه انتظامی شهرستان زاهدان در راستای مبارزه با زمین‌خواری مکلف به همکاری هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار