معاون امورعمرانی استاندار ایلام؛

پرونده طرح های مسکن مهر در استان ایلام بزودی بسته خواهد شد

معاون امور عمرانی استاندار ایلام ازتکمیل وبسته شدن پرونده طرح های مسکن مهر در استان ایلام خبرداد.
کد خبر: ۳۴۱۵۸۸
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۹ 11 December 2016
به گزارش تابناک ایلام؛شاپور پولادی عصر شنبه در جلسه شورای تامین مسکن استان ایلام اظهار کرد: دولت یازدهم تکمیل طرح های مسکن مهر را به عنوان موضوعی اولویت دار با جدیت دنبال می کند و بسته شدن پرونده این واحدها را در کمترین زمان در دستور کار دارد.
 
وی بر لزوم فراهم سازی زیرساخت های مورد نیاز مسکن مهر از جمله تامین آب، برق و گاز واحدهای باقی مانده تاکید کرد و افزود: شرکت توزیع نیروی برق، آبفا و گاز باید در رفع مشکلات زیرساختی این واحدها تلاش بیشتری داشته باشند تا مشکلات این واحدها برطرف و تحویل متقاضیان شود.
 
پولادی با اشاره به برگزاری نشست هایی با حضور فرمانداران شهرستان های تابعه استان و مدیران راه و شهرسازی تاکید کرد: فرمانداران برای تکمیل زیرساخت واحدهای باقی مانده مسکن مهر در شهرهای خود تلاش کنند.
 
مدیرکل راه و شهرسازی ایلام نیز در این جلسه گفت: از مجموع 18 هزار و 133 واحد مسکن مهر سهمیه این استان تاکنون 15 هزار و 999 واحد تکمیل و به بهره برداری رسیده و 2 هزار و 134 واحد نیز باقی مانده است.
 
سید کمال الدین میرجعفریان افزود: از این تعداد واحد باقی مانده یک هزار و 559 واحد در شهرستان دهلران و 320 واحد در شهر موسیان احداث شده اند که متقاضی ندارند.
 
وی با بیان اینکه پروژه هایی از قبیل مسجد، فضای سبز، زیرسازی آسفالت برای واحدهای مسکن مهر در سطح استان تعریف شده است، گفت: چهار مدرسه، 6 مسجد، سه پروژه فضای سبز، 2 پروژه تجاری، سه دیوار حایل و پنج پروژه زیر ساخت آسفالت با پیشرفت های مناسب در طرح مسکن مهر تکمیل شده و یا در حال اجرا هستند.
 
در ادامه این جلسه مدیران دستگاه های اجرایی و شرکت های خدمات رسان آب، برق و گاز استان ایلام گزارشی از آخرین اقدام های انجام شده در طرح های مسکن مهر استان ایلام ارائه کردند./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار