رونمایی از پرچم حرم حضرت معصومه (س) در کرج

قرائتی: درک درست از دین راه سعادت بشر است

حجت الاسلام والمسلمین قرائتی گفت: می‌توان در کنار دیگر دروس دانشجویان به کتاب‌های دینی نیز پرداخته شود و این نسل بسیار بیشتر با علوم ومعارف دینی آشنا شوند.
کد خبر: ۳۳۹۶۵
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۹ 11 May 2015
به گزارش تابناک –البرز: حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی ظهر امروز در همایش سبک ملی زندگی حضرت معصومه (س) که در دانشگاه آزاد اسلامی کرج برگزار شد اظهار داشت: آشنا کردن دختران و زنان جامعه اسلامی به سبک زندگی آن حضرت یکی از مهمترین اقداماتی است که می‌تواند در قالب برنامه‌های فرهنگی انجام داد.
وی ادامه داد: امروز به برکت بارگاه حضرت معصومه (س)، قم به عنوان کانون نشر معارف جهان معرفی شده است.
رئیس ستاد مرکزی اقامه نماز خاطرنشان کرد: در این راستا هم اکنون طلاب و روحانیون بسیاری از کشورهای مختلف در مقام این بانوی بزرگ اسلامی در شهر قم به فراگیری علوم و معارف دینی مشغول هستند.
قرائتی تأکید کرد: توسعه علوم قرآنی و معارف دینی در بین دانشجویان یکی از مهمترین مباحثی است که باید بیش از گذشته به آن توجه شود.
وی تصریح کرد: در این راستا و با توجه به اهمیت موضوع می‌توان در کنار دیگر دروس دانشجویان به کتاب‌های دینی نیز پرداخته شود و این نسل بسیار بیشتر با علوم ومعارف دینی آشنا شوند.
این مسئول فهم معارف دینی را مهم ارزیابی کرد و افزود: درک درست از معارف دینی می‌تواند ما را به زندگی سعادتمندانه نزدیک‌تر کند.
قرائتی در ادامه سخنان خود بر توسعه اشتغال جوانان و تحصیل‌کردگان دانشگاهی تأکید کرد و گفت: برای اینکه بتوانیم معضل بیکاری را مرتفع کنیم باید مهارت‌های لازم را در بین این افراد ارتقا دهیم.
وی خاطرنشان کرد: متأسفانه عدم آشنایی جویندگان کار به مهارت‌های کافی سبب شده است که اشتغال برای این افراد کمتر فراهم شود.
قرائتی ادامه داد: بر این اساس دانشگاه‌ها باید در کنار دروس تخصصی، دوره‌های آموزشی مهارت آموزی را نیز برای دانشجویان فراهم کنند.
در این مراسم تعدادی از خدام حرم حضرت معصومه (س) و جمع کثیری از دانشجویان از پرچم مبارک حرم حضرت معصومه (س) رونمایی کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار