12 کیلومتر از جاده یزد به بافق بزودی بهره برداری می شود

مدیر کل راه و شهرسازی استان یزد از بهره برداری 12 کیلومتر از جاده یزد به بافق در یک ماه آینده خبر داد.
کد خبر: ۳۲۲۹۰۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴ 03 November 2016
به گزارش تابناک یزدمحمدرضا نقصان محمدی با بیان اینکه کارگاه این محور فعال شده، اظهار کرد: پیمانکار در چند قطعه از این محور با آهنگی پرشتاب عملیات تکمیل جاده یزد به بافق را پیش می برد.
وی ادامه داد: ماشین آلات و ادوات راه سازی در محل پروژه مستقر شده و خاکریزی و مقدمات زیرسازی این طرح نیز با سرعت در حال انجام است.
وی ابراز امیدواری کرد: با پشتیبانی و همکاری مسئولین استان یزد و شهرستان بافق دوبانده سازی این جاده تا پایان سالجاری تکمیل و مورد بهره برداری قرار گیرد.
مدیر کل راه و شهرسازی استان یزد همچنین یادآور شد: عملیات تکمیل دو بانده محور یزد بافق به صورت قطعه - قطعه آماده شده و زیر بار ترافیک می رود تا از تردد و ترافیک این جاده کاسته شود.
نقصان محمدی تصریح کرد: در سال گذشته ساخت تعداد زیادی از پل های این محور به اتمام رسیده و محاسبات پل رودخانه شور نیز انجام و مناقصه نیز برگزار شده که اجرای این پل از لحاظ طول، عرض و ارتفاغ و نوع خاک، یکی از مهمترین کارهای ابینه فنی را به خود اختصاص می دهد.
این مسوول خاطر نشان کرد: مشکل تامین اعتبار این پروژه وجود ندارد و بخشی از آن به صورت اسناد خزانه تامین شده است.
دوبانده سازی محور یزد بافق دارای دو مصوبه سفرمقام معظم رهبری و ریاست جمهوری است و از سال 87 عملا فعالیت اجرایی این پروژه آغاز شده و هم اینک بیش از سه سال است که حدود 60 کیلومتر آن تکمیل شده و تردد در آن جریان دارد و اجرای 43 کیلومتر باقیمانده این پروژه با مشکل تامین اعتبار روبرو شده است.
از ابتدای سالجاری تا کنون 36 نفر درمحور یزد به بافق کشته و زخمی شده اند که وضعیت حوادث این محور ضرورت دوبانده سازی آن را دو چندان کرده است.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار