فرمانده انتظامي شهرستان تربت جام خبر داد:

دستگيري يك سارق حرفه ای و 28خرده فروش مواد مخدر

فرمانده انتظامي شهرستان تربت جام از دستگيري یک سارق حرفه ای و 28 خرده فروش مواد افیونی با کشف خودروی سرقتی و پنج کيلو و 879 گرم انواع مواد مخدر طی چند عملیاتی ضربتی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۳۱۲۸۵۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۱ 17 October 2016
سرهنگ ستاد محمد یزدانی در گفتگو با تابناك رضوي، گفت: پليس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با همکاري ديگر رده هاي انتظامي و واحدهاي عملياتي، مرحله ديگری از طرح مبارزه با خرده فروشان مواد افيوني و معتادان پرخطر را با موفقیت در سطح شهرستان تربت جام به اجرا گذاشتند.
وی افزود: همکاران پرتلاش انتظامی با شناسايي مناطق آلوده طی چند عمليات ضربتي ضمن دستگيري 28 خرده فروش مواد افيوني موفق به کشف و ضبط  مقدار پنج کيلو و 879 گرم انواع مواد مخدر شدند.
سرهنگ یزدانی پاک سازي نقاط آلوده و جرم خيز را از اهداف اصلي ارتقاي طرح امنيت اجتماعي برشمرد و تصریح کرد: برخورد با برهم زنندگان نظم و امنيت عمومي با جديت و به طور روزانه و مستمر توسط اين فرماندهي پيگيري واجرا مي شود.
وی با اشاره به دستگيري یک سارق حرفه ای طی عملیاتی دیگر ادامه داد: در پي اعلام يک فقره سرقت آهن آلات از يک شرکت توليدي در حاشيه شهر توسط راننده يک دستگاه سواري پژو پارس، بلا فاصله طرح مهار در کليه محورها ي مواصلاتي حوزه استحفاظي اجرا و کمتر از يک ساعت توسط گشت کلانتري 12 در محدوده ميدان امام رضا (ع) شناسايي و وسیله نقلیه مذکور متوقف و راننده آن دستگير شد.
وی افزود: در استعلام مشخصات خودرو مشخص شد خودروي سرقتي است و در بازرسي از خودرو آهن آلات مسروقه کشف و ضبط گرديد.
فرمانده انتظامي تربت جام اضافه کرد: متهم 47 ساله که فردي بيکار اعتياد شديد به مواد افيوني دارد در بازجويي هاي پليس به سرقت خودرو و دو فقره سرقت آهن آلات اعتراف کرد که با تشکيل پرونده تحويل مقامات قضايي شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار