توزیع 12000 پاکت در بین دانش آموزان جهت کمک به همنوعان در کهگیلویه

کد خبر: ۳۰۴۷۷۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۵ 01 October 2016
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان کهگیلویه ، مدیر آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه در آیین جشن عاطفه ها که در مدرسه صدیقه کبری دهدشت برگزار شد گفت: تقویت روحیه نیکوکاری و احسان و توجه به محرومان و مستضعفان که باید با تاسی به سیره انبیاء و اولیاء الهی و ائمه اطهار (ع) مورد توجه قرارگیرد، ازضروریات های جامعه است.
سید لطف الله فروزان گفت: در دین مبین اسلام بحث صدقه و انفاق و کمک رسانی به اقشار ضعیف جامعه مورد توجه قرارگرفته و احسان و نیکوکاری از مصادیق ایمان به خدا و نشانه های بازر تقوا معرفی شده است.

وی بیان کردند: کمک به همنوعان و دستگیری از نیاز مندان یک حرکت اسلامی و مقدس است و در فرهنگ سازی و تقویت فرهنگ دینی در جامعه می تواند تاثیرگذار باشد

.فروزان خاطر نشان کرد : برگزاری جشن عاطفه‌ها سبب می‌شود تا دانش‌آموزان در کنار تحصیل و آموزش به صورت عملی با احسان و نیکوکاری که از کارهای نیک و خیر بزرگ است، آشنا شوند.

مدیر کمیته امداد شهرستان کهگیلویه صبح امروز در آیین نواختن زنگ عاطفه‌ها در مدرسه صدیقه کبری دهدشت اظهار داشت: جشن عاطفه‌ها امسال با شعار مهر در انتظار همدلی و در دو مرحله اجرا شد.

امرلله فروزنده تصریح کرد: در مرحله نخست این طرح 170 میلیون تومان از پایگاه‌های ثابت و سیار جشن عاطفه‌ها جمع‌آوری شد که 20 میلیون تومان هدایای نقدی و مابقی در قالب کالا بود.

وی با بیان اینکه مرحله دوم جشن عاطفه‌ها همزمان با بازگشایی مدارس آغاز شده است گفت: در این مرحله پاکت‌های هدایای عاطفه‌ها بین دانش‌آموزان تقسیم شد.

فروزنده از حذف پایگاه‌های ثابت در مرحله دوم اجرای طرح خبر داد و افزود: 12 هزار پاکت برای جمع‌آوری کمک‌ها به دانش‌آموزان نیازمند در مدارس توزیع شده است.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار