رئیس دانشگاه پیام‌نور آذربایجان‌شرقی:

به دنبال ایجاد "موبایل بوک" هستیم/در نقل و انتقالات دانشجو محدودیت نداریم/ بنده هیچ پولی از بیت‌المال برای مصارف شخصی هزینه نکرده‌ام

نشست خبری رئیس دانشگاه پیام نور استان صبح امروز در محل ساختمان مرکزی این دانشگاه با حضور اصحاب رسانه برگزار گردید.
کد خبر: ۲۹۶۵۵۳
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۳ 15 September 2016
به گزارش تابناک تبریز، دکتر واحدی ریاست دانشگاه پیام نور استان ضمن تبریک پیشاپیش عید غدیر به ارایه گزارش عملکرد سه ساله ریاست بر دانشگاه  پیام نور استان پرداخت و اظهار داشت: دانشگاه پیام نور یک دانشگاه دولتی است که از طریق شهریه دانشجویان اقدام به خدمت رسانی علمی می کند و در راستای ماموریت های محول  آموزشی و پژوهشی خویش  قدم بر می دارد و این در حالی است که این دانشگاه تقابلی با دیگر دانشگاه ها موسسات اموزشی ندارد و بیشتر تمرکز خود را بروی توسعه ی رشته های کمتر توسعه یافته گذاشته است تا بتواند در بالندگی علمی جامعه موثر واقع شود.
 
وی اظهار داشت:در حال حاضر در استان ۲۹ واحد دانشگاهی پیام نور وجود دارد و باتوجه شرایط و سیاست های ادغام واحد های کوچک دانشگاه در  چند سال اخیر۳۱ واحد استانی با ادغام به ۲۹ واحد رسید.

واحدی در مورد تسهیل نقل و انتقالات دانشجویان بین واحد ها افزود:اولویت در انتقال با دانشجویان دختر و افراد متاهل می باشد ولی کمترین محدودیتی در انتقال دانشجویان در استان ما وجود ندارد.

وی اظهار داشت:باتوجه به اینکه این دانشگاه به صورت متمرکز و سازمان مرکزی اداره میشود ,استانها به تنهای توان حل برخی مشکلات دانشجویان را ندارند.

ریاست دانشگاه پیام نور استان در ادامه گزارش عملکرد این دانشگاه اذعان داشت:در مجموع کل دانشجویان دانشگاه پیام نور استان  بصورت متوسط ۳۰ هزار نفر است و همچنین این ۲۹ واحد دانشگاهی استان دارای ۲۲۶ عضو هیئت علمی در سطوح مختلفی از جمله استاد یار  دانشیار و استاد تمام وجود دارد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار تابناک مبنی بر ‘’نحوه‌ی تامین کاستی های اعضای هییت علمی به نسبت دانشجویان پیام نور استان‘’ اظهار داشت:جذب اعضای هیت علمی دانشگاه پیام نور از طریق سازمان مرکزی و وزارت علوم انجام میگرد و این کاستی در حال حاضر از طریق حق التدریس اساتید جوان که دارای مدرک ارشد یا دانشجوی دکتری  جبران میشود.
 
رئیس دانشگاه پیام‌نور آذربایجان‌شرقی در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص "برداشت 30 میلیونی رئیس دانشگاه پیام‌نور استان از حساب بیت‌المال این دانشگاه برای سفر به ارمنستان" گفت: بنده هیچ پولی از بیت‌المال برای مصارف شخصی هزینه نکرده‌ام و مبلغی که پس از حضور سازمان بازرسی به خزانه برگشت در راستای موضوع دیگری بوده است. 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار