جانمایی1میلیون و730هزارهکتار اراضی ملی خراسان شمالی در بانک املاک ثبت و اسناد

مدیرکل ثبت اسناد واملاک خراسان شمالی گفت: بیش از یک میلیون 730 هزار هکتار اسناد مالکیت صادره منابع طبیعی در بانک جامع اطلاعات املاک اداره کل ثبت اسناد واملاک استان جانمایی شد.
کد خبر: ۲۹۵۸۹۲
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴ 14 September 2016
مهدی بهنود روز چهارشنبه در نشست مشترک با مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان در خصوص اراضی ملی ومنابع طبیعی با اشاره به مکاتبات عدیده به عمل امده با دستگاه های اجرایی در خصوص تثبیت مالکیت اموال غیر منقول اظهار کرد: برای 257 هزار هکتار هم تاکنون نیز اسناد تک برگ کاداستری صادر شده و مابقی نیز بایستی ازسوی اداره کل منابع طبیعی استان درخواست سند تک برگ شود.
وی با بیان اینکه تثبیت مالکیت در پیشگیری از وقوع جرم موثر است گفت: زیبنده نظام نیست که بسیاری از زمین ها بلاتکلیف باشد و باید تمامی دستگاه های اجرایی استان در خصوص جانمایی اراضی دولتی و منابع طبیعی بجد کوشش کنند.
وی با اشاره به اینکه ثبت این اسناد در جلوگیری از زمین خواری بسیار مؤثر است، گفت: جانمایی اراضی کشاورزی نیز با تفاهمی که با سازمان جهاد کشاورزی منعقد شده در حال انجام است.
منابع طبیعی استان خراسان شمالی دو میلیون و 33 هزار هکتار گستره دارد که یک میلیون و 414 هزار هکتار آن مرتع و مابقی اراضی جنگلی و بیابانی است.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار