بانک اطلاعات قرآنی سیستان وبلوچستان کامل نیست

مدیر کل اوقاف سیستان وبلوچستان گفت: در حال حاضر بانک اطلاعات قرآنی سیستان وبلوچستان کامل نیست به همین دلیل آمار درستی از حافظین قران این استان را نمی توان اعلام کرد.
کد خبر: ۲۹۳۶۱۵
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۴ 10 September 2016

اسماعیل تدینی در مورد برگزاری سی و یکمین جشنواره فران و عترت دانشجویی اظهار کرد: لازم بودن برگزاری جشنواره های قرآنی در بین جوانان دانشجو و اهل علم برهیچکس پوشیده نیست و این حرکت ارزشمندی است که باید برای همیشه تداوم داشته باشد.

وی تصریح کرد: از برگزاری این جشنواره در استان سیستان وبلوچستان بسیار خوشحالیم چرا که این کار در بین دانشجویانی که قرار است آینده سازان کشور باشند ضروری احساس می شود.

وی ادامه داد: دستگاه های مربوطه باید تمام تلاش خود را بکار گیرند که حداقل در هر خانواده ای یک نفر درگیر حفظ قران باشد.

مدیر کل اوقاف سیستان وبلوچستان با بیان اینکه هیچکس با دوری جستن از قران در زندگی احساس آرامش نخواهد کرد افزود: انسان در هر مقطعی که قرار دارد باید زندگی خود را به سمت و سوی قران به حرکت درآورد.

تدینی در مورد اینکه بانگ اطلاعات قرآنی استان کامل نیست گفت: این بانک متولی ندارد و به همین دلیل آمار دقیق تعداد حافظین و کسانی که در عرصه قرآنی در استان فعالیت دارند مشخص نیست.

وی ادامه داد: اگر بانک اطلاعات قرآنی استان فعال شود تمام کسانی که در عرصه قرآنی فعالیت دارند می توانند جذب آن شوند و از مزایای آن بهره مند گردند.

وی عنوان کرد: اطلاع رسانی در رابطه با سی ویکمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشجویی کشور نباید مختص دانشگاه ها باشد و باید همه ارگان ها دست به دست دهند که این مراسمات به بهترین نحو انجام پذیرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار