فرمانده بسیج سپاه ناحیه سرپل ذهاب:

دفاع مقدس گنجینه ای ارزشمند از مقاومت و ایستادگی رزمندگان اسلام است

فرمانده بسیج سپاه ناحیه سرپل ذهاب گفت: دفاع مقدس گنجینه ای ارزشمند از مقاومت و ایستادگی رزمندگان اسلام است.
کد خبر: ۲۹۱۷۷۲
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴ 06 September 2016
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا؛سرهنگ پاسدار مسعود قنبری، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی افزود: هفته دفاع مقدس فرصتی ارزشمندی برای تبیین ارزش ها و دستاوردهای هشت سال جنگ تحمیلی است.
وی اظهار داشت: ارزش ها و دستاوردهای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس حاصل از خودگذشتگی و ایستادگی رزمندگان اسلام در برابر دشمن بعثی است که باید در پاسداشت و تداوم این مسیر سعی و تلاش بیشتری صورت گیرد.
وی بیان کرد: هفته دفاع مقدس فرصت مطلوبی برای انتقال دستاوردها و ارزش های هشت سال جنگ تحمیلی به ویژه در بین جوانان است چرا که با نهادیه شدن فرهنگ شهید و شهادت نظام اسلامی تا ابد بیمه خواهد شد.
فرمانده بسیج سپاه ناحیه سرپل ذهاب، هفته دفاع مقدس را حماسه ای عظیم در یاد ملت ایران دانست و گفت: آیین های گرامیداشت هفته دفاع مقدس امسال باید باشکوهتر از سال های گذشته برگزار شود و رویکرد بیشتر برنامه ها نیز باید جوانان محور باشد.
سرهنگ قنبری، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، دیدار با خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، رژه نیروهای مسلح، برپایی ایستگاه های صلواتی، نمایشگاه عکس دفاع مقدس، یادواره شهدا، نشست های بصیرتی و روشنگری و برگزاری مسابقه فرهنگی و ورزشی را از جمله برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سرپل ذهاب عنوان کرد.
سرپل ذهاب با بیش از 90 هزار تن جمعیت در غرب کرمانشاه در دوران هشت سال دفاع مقدس 803 شهید، 163 آزاده و 840 جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار