عملیات بیت المقدس و شهدای استان

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: فیلم و عکس ۱۰۷ نفر از رزمندگان آذربایجان غربی که در عملیات بیت المقدس و فتح خرمشهر حاضر بوده‌اند گردآوری می‌شود.
کد خبر: ۲۹۱۴۲
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۰ 29 April 2015

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، علیرضا رادفر در جلسه هماهنگی بزرگداشت سی‌وسومین سالروز حماسه سوم خرداد اظهار داشت: سوم خرداد روزی است که بنا به فرموده امام خمینی(ره) خرمشهر را خداوند آزاد کرده و حرف‌های بسیار و نگفته‌ای زیادی در این زمینه وجود دارد که باید به نسل‌های آینده و جوان امروزی انتقال دهیم.

وی گفت: همیشه باید به این نکته توجه کنیم که گزینه‌های روی میز دشمنان فقط در حد شعار بوده و با مراجعه به تاریخ و نگاهی به جریان آزادسازی خرمشهر و پیروزی ایران در صحنه‌های جنگ در می یابیم که آنها جرأت نزدیک شدن به این گزینه‌ها را ندارند.

رادفر افزود: باتوجه به حضور 107 شهید از آذربایجان‌غربی در عملیات بیت المقدس، می‌توان با استفاده از همکاری دستگاه‌هایی از جمله صداو سیما، ارشاد و بنیاد شهید عکس و فیلم‌هایی از رزمندگان را به عنوان سند جمع‌آوری و در برنامه‌های روز سوم خرداد برای درک بهتر جوانان از روزهای جنگ و پیروزی انقلاب اسلامی استفاده نماییم.

وی بیان کرد: قهرمانان عملیات دفاع مقدس مانند بازیگران هالیوودی نبودند که هرکه بیشتر کشت قهرمان شود بلکه قرمانان ما کسانی بودند که با نداشته‌ها دفاع کرده و با مظلومیت خود توانستند پیروزی را از آن خود و مردم کشور خویش کنند.

رادفر با بیان انجام برنامه‌های لازم برای سوم خرداد امسال تصریح کرد: شهرداری با تبلیغات محیطی پیش از روز موعد در سطح شهر، صدا و سیما با استفاده از آرشیو فیلم و تصاویر خود و تبیین آن‌ها برای مردم، استفاده از فضای مجازی، رسانه و مطبوعات با هماهنگی ارشاد اسلامی می‌توانند در انتقال مطالب مربوطه به نسل جوان تاثیرگذار باشند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان‌غربی اظهار داشت: شرکت‌های ابلاغ رسان نیز می‌توانند از بیانات مقام معظم رهبری و امام خمینی(ره) یا یادآوری عملیات بیت المقدس در قبوض ارسالی به درب منازل استفاده نمایند و مخابرات نیز از طریق پیامک این روز را به شهروندان تبریک گوید.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار