برگزاری همایش دختران و نقش سازنده آنها در جامعه

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین از برگزاری همایش دختران و نقش سازنده آنها در جامعه به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) در قزوین خبر داد.
کد خبر: ۲۷۰۶۲۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸ 02 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین، حجت الاسلام علی رمضانی در گفتگو با خبرنگار شبستان در قزوین بیان کرد: در آستانه ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و آغاز دهه کرامت هستیم که این روز با عنوان روز دختر نامگذاری شده است.

 

وی ادامه داد: به منظور رشد اعتقادی و کشف استعدادهای برتر جوانان و نوجوانان و همچنین استفاده از ابزارهای فرهنگی و هنری برای جذب بیشتر و بهتر آنها به مساجد، برنامه گردهمایی و جشنی با حضور رابطان خواهر و فعالان کانون های مساجد در روز چهارشنبه 13 مرداد ماه با عنوان «دختران و نقش سازنده آنها در جامعه» برگزار می شود.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین عنوان کرد: در این مراسم که در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد قزوین واقع در میدان میرعماد برگزار می شود خانم علویان استاد حوزه و دانشگاه سخنران ویژه مراسم هستند.

 

وی عنوان کرد:  این همایش با هدف تقدیر و تبریک روز دختر به فعالان در مجموعه کانون های مساجد، آگاهی بخشی به رابطان خواهر و دختران در خصوص نقش و و ظایف شان و تبیین نقش سازنده دختران در جامعه برگزار می شود.

 

حجت الاسلام رمضانی خاطر نشان کرد: امیدواریم با برگزاری اینگونه همایش ها بتوانیم هرچه بیشتر سیره حضرت معصومه (س) این بانوی گرامی اسلام را در جامعه خود به ویژه در بین دختران ترویج دهیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار