رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور:

آمریکا منشاء پلیدی و شرارت در جهان است/مدیر جدید اوقاف کرمانشاه فردی توانمند است

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، آمریکا را طاغوت اعظم زمانه و منشاء پلیدی و شرارت در جهان معرفی کرد.
کد خبر: ۲۷۰۰۶۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۷ 01 August 2016
به گزارش تابناک کرمانشاه، حجت الاسلام علی محمدی در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه که در محل سالن اجتماعات دانشگاه آزادی اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: امروز تمام برنامه و هدف دنیای استکبار این است که جهانیان مقابل آن ها خاضع و خاشع بوده و بر آن ها حکمرانی کنند.
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: یکی از کشورهایی که بیشترین فشارها را از سوی دشمنان متحمل شده ایران اسلامی بوده است اما به برکت خون مطهر شهدا و رشادت ها و ایستادگی ملت ایران نتوانسته اند کوچکترین خدشه ای به انقلاب و نظام وارد کنند.
حجت الاسلام محمدی افزود: ایران اسلامی با هدایت و رهبری امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری همواره مقابل استکبار ایستاده و هیچگاه با آن ها سر سازش و تسلیم نداشته است که همین موضوع بر دشمنی استکبار با انقلاب و نظام افزوده است.
وی تصریح کرد: گروه تکفیری داعش به دست همین آمریکا و ایادیش بوجود آمد و آموزش دید تا دین رحمانی اسلام را بدنام و از گرایش ادیان دیگر به آن جلوگیری کند.
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در ادامه سخنان خود، اداره موقوفات، اداره بقاع متبرکه و برگزاری مسابقات قرآنی در سطح ملی و بین المللی را سه ماموریت مهم این سازمان عنوان و اظهار کرد: احیای موقوفات نیز یکی از اصلی ترین برنامه های سازمان است و این موضوع به تمام ادارت کل استانی نیز ابلاغ شده است.
حجت الاسلام محمدی احیای موقوفات را یکی از مولفه های اقتصاد مقاومتی برشمرد و گفت: همه باید تلاش کنیم تا شعار مد نظر رهبری محقق و شرایط برای فعالیت های بهتر در حزوه های مختلف فراهم شود.
وی در پایان ضمن قدردانی از تلاش ها و زحمان حسینی اراکی مدیر پیشین اوقاف کرمانشاه، از عباسیان مدیرجدید اوقاف کرمانشاه به عنوان فردی توانمند یاد کرد و گفت: امیدوارم وی بتواند برنامه های مد نظر سازمان را در استان کرمانشاه به خوبی پیاده کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار